Μια φορά κι ένα καιρό- να το ξεκινήσουμε σωστά το παραμύθι, που μόνο παραμύθι δεν είναι- είχαν σχέση εργαζόμενου-εργοδότη, συνεργάτες. Και τώρα γίνονται συνέταιροι. Περίεργο; Τι στο καλό συμβαίνει; Για ποιους μιλάω; Μια είναι η αλήθεια! Τον Δημήτρη Μουστάκα, τον ιδιοκτήτη του νυχτερινού κέντρου Ten Ten και πιθανότατα και όχι μόνο, αφού “απειλεί” στη νύχτα, στην μετα-covid εποχή. Αυτός, λοιπόν, του οποίου η περιουσία είναι κανονική, νορμάλ και παρά τις τρελές αναποδιές του σήμερα με τον κορωνοϊό, δείχνει πως έχει μεγάλη μπάζα στην καβάτζα, και η Σάσα Μπάστα, άνοιξαν χώρο ομορφιάς και περιποίησης. Δεν άργησαν στην πιάτσα να καταλάβουν πως είναι το Sasa’s Beauty House, στην Αργυρούπολη.







