Προσόν του Λου ότι δεν έχει στόμα πολιτικού, να λέει παραμύθια και μπούρδες, όχι μόνο αλήθειες θα ακούσεις από αυτόν. Όπως είναι, χωρίς φίλτρα και μακιγιάζ. Βέβαια. Συνεπώς, τώρα που τα πράγματα επανέρχεται σιγά- σιγά στην κανονικότητα, τα βλέπει όλα ξεκάθαρα. Μετά την επιστροφή του στο κόσμο του…διαδικτύου, έκανε νέα τοποθέτηση, και έριξε σπόντες. Μίλησε για κάποιους, που ενώ αρχικά έδειχναν υπεράνω υποψίας, «Φίλοι». Τους φέρθηκε πάρα πολύ γενναιόδωρα, και δεν θα έπρεπε. Δεν το μετανιώνει, όμως, τα λάθη είναι ευτυχία. Από αυτά μαθαίνεις, γίνεσαι πιο σοφός για το μέλλον.
Κατά τα άλλα, σε διακοπές είναι, δείχνει στα καλύτερα του.
