Τα μπουζούκια που ξέραμε έγιναν..events!

Ο Σωτήρης Γεωργίου γράφει -στο ecogreennet.gr- για τα μπουζούκια ,τον αγαπημένο τρόπο διασκέδασης του Έλληνα και την μετατροπή τους!

Μπουζούκια. Η κλασική διασκέδαση του Έλληνα που έχει έρθει πάλι στην επικαιρότητα. Ας ρίξουμε μια ματιά όμως στην νύχτα σήμερα. Η εποχή του κλαμπ με τα ελληνικά να παίζουν όλη την ώρα ,αλλά και η εποχή του μπαρ κλαμπ,αρχίζει και έχει προβλήματα. Πλέον η μια τάση είναι η ξένη και ηλεκτρονική μουσική (θα ασχοληθούμε και με αυτό προσεχώς) Η άλλη τάση είναι τα μπουζούκια. Με την κρίση και τα μνημόνια, αλλά και τον κόβιντ, πέρασαν βαθιά κρίση. Πλέον όμως, έχουν περάσει στην αντεπίθεση και δεν βρίσκεις τραπέζι ούτε με αίτηση! Μάλιστα πέφτει και πολύ χρήμα, καθώς η νέα μόδα είναι η ελάχιστη κατανάλωση. Εδώ αρχίζει το μπέρδεμα, όπως μου μεταφέρει πολύς κόσμος..

…διά χειρός Hλία Τσίπα

Τα μπουζουξίδικα που ξέραμε έχουν γίνει πλέον πίστες υπερπαραγωγή. Και το χειρότερο; Από τη μια έχεις μαγαζάρες με υψηλότατη ποιότητα υπηρεσιών,αλλά και αυξημένα έξοδα αντίστοιχα, οπότε σωστά από την πλευρά τους οι επιχειρήσεις λένε δεν βγαίνουμε αν δεν βάλουμε ελάχιστη κατανάλωση. Δεν βγαίνουν, γιατί γίναμε ήδη Ευρώπη και τα μαγαζιά δουλεύουν αυστηρά διήμερο έχοντας κόψει μερικά και τις Παρασκευές, για να προσθέσουν την Κυριακή. Το μαύρο χρήμα επίσης δεν κυκλοφορεί όπως παλιά και η καλή πελατεία μειώθηκε. Μαζί με το μαύρο χρήμα μειώθηκαν,κατακρημνίστηκαν για την ακρίβεια,οι λογαριασμοί των λουλουδιών.

Η κερδοφορία στα μπουζούκια στο παρελθόν ήταν βασικά πό τα λουλούδια. Πλέον για πολλούς λόγους ελάχιστοι πετάνε χιλιάδες ευρώ. Η δε νεολαία και ας έχει χρήμα, αυτή που έχει, δεν έχει σαν σήμα κατατεθέν τα λουλούδια. Κάπως έτσι τα νούμερα για τους επιχειρηματίες δεν έβγαιναν και καθώς οι τραγουδιστές όχι μόνο δεν έριξαν,αλλά αύξησαν τις απαιτήσεις και απολαβές τους! Το αποτέλεσμα είναι να ακούς εξωφρενικά ποσά για να κλείσεις ένα τραπέζι. Ποσά σαν ελάχιστη κατανάλωση. Μπορεί να σου πουν και δύο και τρία χιλιάρικα ακόμα στο πρώτο τραπέζι που πλέον είναι πρώτος καναπές. Και εδώ υπάρχει πρόβλημα για πολλούς, γι’ αυτό στην αρχή λέω πως τα μπουζούκια έγιναν event!

Πως φέρνουν έναν μεγάλο Dj στην Μύκονο και σου λένε 1.000 και 5.000 το τραπέζι; Γιατί αλλιώς δεν βγαίνουν τα νούμερα. Και άντε μάζεψε ένα χιλιάρικο (και παραπάνω με τα παρελκόμενα) για να κάτσεις στα καλά τραπέζια (σ.σ και δεν αναφέρομαι μόνο στα πρώτα). Και το λέω αυτό γιατί στο παρελθόν καθόσουν και δεύτερο και τρίτο με 200-500 ευρώ. Κάπως έτσι και 10 άτομα να πάνε ,οι άντρες θα πρέπει να δώσουν από 200-250 έκαστος. Θα πιεις βέβαια για τα λέμε όλα, ότι δεν θα είσαι με το μέτρο στο ποτό, ούτε με τον μετρ από πάνω να περιμένει να πετάξεις λουλούδια. Όμως αν είναι δύο ζευγάρια ή 2-3 άντρες πως θα πάνε; Δύσκολο και ειδικά αν δεν έχουν τα κονέ, γιατί σε αυτήν την περίπτωση κάτι γίνεται.

Συνεπώς τα μπουζούκια έχουν μπει σε μια νέα εποχή. Ακριβά μεν, αλλά έχει την λογική του. Προσφέρουν υψηλές υπηρεσίες, σε αυστηρά διήμερο πλέον. Βέβαια με διήμερα στην τεράστια Αθήνα και αρκετούς ξένους,βγαίνει η αγορά και όλοι είναι χαρούμενοι. Καθώς έφυγε ο κόσμος από το κλαμπ που ξέραμε και αυτοί που δεν είναι φαν της ηλεκτρονικής σκηνής έχουν μοναδική επιλογή τα μπουζούκια. Και πλέον εκεί θα δεις και τις ωραιότερες θηλυκές παρουσίες. Απ’ την άλλη όμως χάθηκε και το παρείστικο και έγινε πιο στημένο το όλο πράγμα, αφού πρέπει για να βγουν τα οικονομικά σου στα πρώτα τραπέζια, να έχεις 10-12 άτομα. Κάπως έτσι σχηματίζονται και παρέες που σε κάποιους δεν αρέσουν. Αυτό έχει οδηγήσει και ένα κομμάτι της παλιάς καλής πελατείας έξω από το παιχνίδι του σήμερα.

Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι μεγάλωσαν με τους αγαπημένους τους καλλιτέχνες να τα δίνουν όλα για 4(!) ώρες στην πίστα, όταν σήμερα με ελάχιστες εξαιρέσεις αντέχουν 2-2.30! Αυτή είναι η νέα εποχή των μπουζουκίων, τα οποία όμως έχουν και πολλά χάπενιγνκς και υπερπαραγωγές στο πρόγραμμά τους, που δικαιολογούν αυτό που λέμε ότι τα μπουζούκια που ξέραμε έγιναν events!

-ecogreennet.gr

Τα Tsipas Blog παρασκήνια είναι δια χειρός Ηλία Τσίπα... είναι πάντα ενυπόγραφα!
Όσα άρθρα δε φέρουν το σκίτσο με την υπογραφή μου, αναρτώνται από την δημοσιογραφική ομάδα του blog ή υπογράφονται από τον συντάκτη τους.