Αναρωτιέται και θαμπώνει το τοπίο γύρω του και ο ντουνιάς όλος με την ραγδαία εξάπλωση και σε πολλά μέτωπα του Δημήτρη Φιντιρίκου. Που βέβαια δεν είναι τρέλες, αλλά στοχευμένες ενέργειες που τις υποδεικνύει το επικοινωνιακό επιτελείο του νεαρού επιχειρηματία. ”Η Travelbizz του Ομίλου Fidirikos αλλάζει τα δεδομένα του τουρισμού στην Ελλάδα”.
Αυτό το δυναμικό μήνυμα διαβάζει κανείς ψηλά, όχι κάπου οπουδήποτε. Η εν λόγω επιγραφή, βρίσκεται στο Νο 1 μέσο ενημέρωσής της χώρας, το ΣΚΑΙ του Γιάννη Αλαφούζου. Και στην οποία, πληροφορούνται όλοι οι πιστοί του Φιντιρίκου, χριστιανοί και μη, ότι αν υπάρχει ένα μάθημα που μας δίδαξε η δοκιμασία της πανδημίας, είναι η εκτίμηση ότι τα πάντα αλλάζουν σε ένα δευτερόλεπτο και καθώς γινόμαστε δεκτικοί στην αλλαγή, επιτυγχάνουμε τη σύλληψη φρέσκων ιδεών που οδηγούν στην εξέλιξη.
Η συνέχεια ΕΔΩ