Η Μύκονος και οι εμβληματικοί Μύλοι, θα απασχολήσουν στα επόμενα επεισόδια, την παγκόσμια επενδυτική αγορά! Ανέβασε τα στάνταρ το «Bagatelle» και τη σκυτάλη παίρνει το ιστορικό Hotel Theoxenia- Πλάνα ριζικής ανακαίνισης και σουίτες που θα φτάσουν τις 2.000 ευρώ τη βραδιά – Θα συνεχιστεί η αλματώδης αναβάθμιση της περιοχής με το Sea Satin

Το Tsipas Blog έχει αρχίσει να κάνει το μεγάλο παιχνίδι του, και στην Μύκονο. Το καινούργιο που μάθαμε; Σύμφωνα με πληροφορίες, που δεν επιδέχονται αμφισβήτηση, έχει προκύψει τεράστιο επενδυτικό ενδιαφέρον, από μεγάλο ξενοδοχειακό όμιλο, για το Hotel Theoxenia. Ένα από τα πιο ιστορικά ξενοδοχειακά ακίνητα, στην πλέον πιο αναγνωρίσιμη περιοχή των Μύλων.

Καθοριστική σημασία για το άνοιγμα, της εν λόγω περιοχής, στην παγκόσμια επενδυτική αγορά, έπαιξε η αναβάθμιση της. aφού το Restoranut-Bar-Bagatelle, που λειτούργησε σε όμορφο ακίνητο, το καλοκαίρι του 2022, ανέβασε τα στάνταρ και έστρεψε τα βλέμματα, στην περιοχή, που για πολλά χρόνια βρισκόταν σε λήθαργο.

…διά χειρός Hλία Τσίπα

Όπως όλα έδειξαν, η επιτυχία και η αλματώδης ανάπτυξη της περιοχής, θα συνεχιστεί, μετά και την απόκτηση του παλιού Sea Satin, από τον όμιλο του Principote, και του όμορφου ακινήτου από τον όμιλο του Nammos. Αφού τη σκυτάλη παίρνει ακόμη ένας μεγάλος επενδυτικός όμιλος, ο οποίος προσβλέπει στην απόκτηση όμορφης ξενοδοχειακής μονάδας, με πλάνα ριζικής ανακαίνισης και σουίτες που θα φτάσουν τις 2.000 ευρώ τη βραδιά. Ανεβάζοντας και άλλο τον πήχη της επιτυχίας, αφού το πελατολόγιο πλέον, θα αφορά υψηλούς και διακεκριμένους επισκέπτες.

Ο εν λόγω όμιλος, έχει βάλει στόχο να επεκταθεί σε πολλά σημεία της Ελλάδας, κάνοντας την αρχή με το νησί που απασχολούσε και απασχολεί την παγκόσμια αγορά. Και εστιάζοντας στην περιοχή που άνθισε λόγω της φροντίδας και της απόδοσης της αξίας, που της έπερέπε.

Η Μύκονος και οι εμβληματικοί Μύλοι, θα απασχολήσουν, λοιπόν, τις επόμενες επενδυτικές κινήσεις, αφού οι περιοχές αναβαθμίζονται αλματωδώς, το πελατολόγιο αφορά υψηλές οικονομικά βαθμίδες. Και το ενδιαφέρον των παγκόσμιων brands , που ήδη εγκαθίστανται στο νησί των Ανέμων. Θα φέρει το επίπεδο που αρμόζει στο τόπο, στο ύψος που πρέπει να βρίσκεται. Four Season, Mandrin Oriental, AMAN, Bulgari, Marriot, Radisson Blue, είναι η νέα τάση που χαιρετά η Μύκονος. Ερχόμενη να σταθεί επάξια στο παγκόσμιο επενδυτικό στερέωμά.

Διαβάστε επίσης : Πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν πόλεμοι, εκεί που το χρήμα ρέει άφθονο- Με πρώτη και καλύτερη την Μύκονο – Μα αυτό είναι πρωτάκουστο: Όλοι να κλείνουν στις 11, και τα δικά τους μαγαζιά στις 03:00! Η οικογένεια με το ειρωνικό παρατσούκλι, η μόστρα με τις φωτογραφίες του Καραμανλή και η εμμονή με το «Bagatelle»

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.
Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.
Τα Tsipas Blog παρασκήνια είναι δια χειρός Ηλία Τσίπα... είναι πάντα ενυπόγραφα!
Όσα άρθρα δε φέρουν το σκίτσο με την υπογραφή μου, αναρτώνται από την δημοσιογραφική ομάδα του blog ή υπογράφονται από τον συντάκτη τους.