Facebook ποστ του δημοσιογράφου Σωτήρη Γεωργίου :
“Μπουζούκια στις 8 είναι λίγο βαρύ. Τα κλαμπάκια 8-12 τρώγεται και έπρεπε να γίνει.
Το ερώτημα ειναι και οι τιμές. Γιατί αν πληρώνεις το μπουκάλι πχ στα μπουζούκια 180 και 250 το σπέσιαλ, πρέπει να είσαι τρελός να δίνεις 120 το άτομο (με μια κοπέλα μαζί δηλ) συν τα γύρω γύρω πας 150-180. Με τα ίδια λεφτά -αν τα έχεις για ξόδεμα- πας στο καλύτερο εστιατόριο και παίρνεις και δωρώ στην κοπέλα.
Όποτε αν δεν ρίξουν τιμές μεγάλη η παγίδα”
Διαβάστε επίσης : Ο Σωτήρης Γεωργίου, στο Tsipas TV, για όλους και όλα
