Μπορείς να βγάλεις τον Έλληνα από το χωριό, δεν μπορείς να βγάλεις το χωριό από τον Έλληνα

Με αφορμή το νομοσχέδιο για το γάμο των ομόφυλων ζευγαριών -που δεν το έχει δει κανείς ακόμα-, είχαμε την ευκαιρία να μάθουμε από τον Παύλο Πολάκη πως αντιδρά στο νομοσχέδιο επειδή στα χωριά της Κρήτης το πρώτο θέμα συζήτησης είναι το τι θα γίνει με τα ομόφυλα ζευγάρια.

Στα χωριά της Κρήτης τους κατοίκους δεν τους ενόχλησε καθόλου που η κυβέρνηση στην οποία συμμετείχε ο Παύλος Πολάκης ανέτρεψε το αποτέλεσμα ενός δημοψηφίσματος· όχι, τους ενοχλεί το ότι θα μπορούν να παντρεύονται τα ομόφυλα ζευγάρια.

Το θέμα για πολλούς Έλληνες βουλευτές -και όχι μόνο- είναι το τι θα πουν τα χωριά της εκλογικής τους περιφέρειας.

…διά χειρός Hλία Τσίπα

Γιατί στα χωριά δεν υπάρχουν ομοφυλόφιλοι. Όλοι γνωρίζουμε πως η ομοφυλοφιλία είναι μια …ασθένεια των πόλεων. Στα χωριά είναι όλοι -άνδρες και γυναίκες- ορκισμένοι ετεροφυλόφιλοι.

Βέβαια, είναι λογικό να εγκαταλείπουν οι ομοφυλόφιλοι τα χωριά, όπως είναι λογικό να τα εγκαταλείπουν και οι ετεροφυλόφιλοι -νέοι και νέες- που θέλουν να ζήσουν ελεύθεροι τη ζωή τους και να μην τους νοιάζει τι θα πει το χωριό.

Φυσικά, πολλοί άνθρωποι στα χωριά καταπιέζουν τη σεξoυαλικότητά τους και περιμένουν το καλοκαίρι να εντοπίσουν κάνα τουρίστα ή καμιά τουρίστρια, για να …εκφραστούν στα κρυφά, ενώ υπάρχουν κι αυτοί που δεν κρατιούνται, οπότε όλο το χωριό ξέρει πως ο οικογενειάρχης χασάπης φασώνεται με τον οικογενειάρχη δάσκαλο αλλά δεν το λένε ανοιχτά, γιατί “λέγονται αυτά τα πράγματα”;

Έχουν μεγάλη πέραση τα χωριά στην Ελλάδα του 2024.

Όλα τα ελληνικά σίριαλ έχουν να κάνουν με ένα χωριό στην Ελλάδα του ’50 και του ’60. Προξενιά, προίκες, παρθενιές, παπάδες, χωροφύλακες, αγροφύλακες, Παναγιές, εκκλησιές, πούλιες, αυγερινοί, πολύ σύγχρονα πράγματα.

Αλλά για ποια χωριά μιλάμε;

Τα χωριά της Ελλάδας ερημώνουν, όπως ερημώνει και όλη η Ελλάδα. Στα περισσότερα χωριά είναι 20 ηλικιωμένοι άνθρωποι που περιμένουν να πεθάνουν. Αυτά δεν είναι χωριά, είναι γηροκομεία. Παιδιά πουθενά. Τα σχολεία στα χωριά κλείνουν.

Πάνε τον Αύγουστο οι Αθηναίοι εκδρομή στα χωριά, λένε στους ντόπιους “ωραία τα περνάτε εσείς εδώ”, και αυτοί είναι έτοιμοι να τους πάρουν με τις πέτρες, γιατί νομίζουν πως τους κοροϊδεύουν.

Αλλά οι πολιτικοί της Ελλάδας νομίζουν πως στο χωριό που δεν έχει γιατρό, δεν έχει ασθενοφόρο και τους έχει ξεχάσει και ο Θεός, οι γέροι και οι γριές κάθονται και λυσσάνε με το αν θα παντρεύονται τα ομόφυλα ζευγάρια.

Όχι, το τι θα πουν στο χωριό είναι δικαιολογία. Άλλωστε, όλοι ξέρουμε κάποια χωριά που πηδάνε οι χωρικοί τα πιτσιρίκια -ακόμα και τα παιδιά τους- και δεν μιλάει κανείς.

Αν τον Πολάκη -και τον κάθε Πολάκη- τον ενδιαφέρει τόσο πολύ τι θα πουν στο χωριό, ας μη γινόταν πολιτικός, ας γινόταν κοινοτάρχης στο κωλοχώρι του.

Αυτός ο πολιτικός -ή ο πολίτης- που σκέφτεται τι θα πουν στο χωριό, έχει το χωριό μέσα του. Το χωριό που επικαλείται είναι ο εαυτός του, που μπορεί να σπούδασε, να έμαθε ξένες γλώσσες και να ταξίδεψε, αλλά παρέμεινε ένας θλιβερός χωριάταρος.

Στην Ελλάδα, και οι πόλεις είναι σαν χωριά, γιατί μπορεί να βγάλεις τον Έλληνα από το χωριό αλλά δεν μπορείς να βγάλεις το χωριό από τον Έλληνα.

Το πρόβλημα του μέσου Έλληνα είναι πως δεν έχει μείνει κανείς στο χωριό του, για να πάει το Πάσχα και το καλοκαίρι να κάνει επίδειξη την καινούργια Mercedes που αγόρασε. Οι Αλβανοί στο χωριό σίγουρα δεν θα εντυπωσιαστούν -ενώ μπορεί να τον περάσουν και για συμπατριώτη τους- γιατί έχουν όλοι Mercedes.

Το μυαλό του Έλληνα στο χωριό.

Τζάμπα η διχόνοια, οι υστερίες και τα “Μένουμε Ευρώπη”.

Δεν μένουμε Ευρώπη, μένουμε στο χωριό.

(Ιδέα: Προτείνω στα ομόφυλα ζευγάρια -παντρεμένα ή μη- να πάρουν τα παιδιά τους και να πάνε να τα μεγαλώσουν στα έρημα χωριά. Εκεί δεν θα τους ενοχλεί κανείς, ενώ θα μεγαλώσουν τα παιδιά τους σε φυσικό και όμορφο περιβάλλον. Να κάνουν gay χωριά, που θα είναι straight friendly. Θα έρχονται οι Αθηναίοι στο χωριό το Πάσχα και θα είναι όλοι οι χωρικοί και οι χωρικές ομοφυλόφιλοι. Και ο παπάς αδερφή θα είναι· όπως είναι και τώρα. Μπορεί να είναι και λεσβία ή τρανς. Θα πηγαίνουν οι Αθηναίοι στην Ανάσταση και θα φρικάρουν με τα φιλιά που θα ανταλλάσσουν άνδρες με άνδρες και γυναίκες με γυναίκες στο “Χριστός Ανέστη”, ενώ τα παιδάκια τους θα γελάνε με τους Αθηναίους που οι άνδρες θα φιλάνε γυναίκες. Καλά, αυτό θα γινόταν φοβερό σενάριο για ταινία αλλά δεν ξέρω αν διαβάζει ο Γιώργος Λάνθιμος ή ο Αλεξάντερ Πέιν, για να φτάσω επιτέλους και στα Όσκαρ.)

Από: pitsirikos.net

Τα Tsipas Blog παρασκήνια είναι δια χειρός Ηλία Τσίπα... είναι πάντα ενυπόγραφα!
Όσα άρθρα δε φέρουν το σκίτσο με την υπογραφή μου, αναρτώνται από την δημοσιογραφική ομάδα του blog ή υπογράφονται από τον συντάκτη τους.