Περπατάμε στους αιώνες, όπου η ανθρωπότητα κινείται στη λογική του ρεκόρ. Ποιος θα τρέξει πιο γρήγορα, ποιος θα πηδήξει υψηλότερα, ποιος θα σημαδέψει πιο σωστά, και άντε ότι αυτά είναι επιτεύγματα αθλητικά, δείχνουν το μέτρο των δυνατοτήτων του ανθρώπινου πνεύματος, του ανθρώπινου σώματος.
Παίζουν και κάποια άλλα ”ρεκόρ”, όμως. Ποιος θα διαβαστεί περισσότερο, σε κάποια συνέντευξη που έδωσε. Ποιος, δηλαδή είναι ο «ρεκορντμεν» των αναγνωστών, των κλικ. Η είδηση σχετικά με αυτό, φέρνει στο προσκήνιο το όνομα του νεαρού επιχειρηματία, βασικότατου μετόχου του ομίλου Momentum , Δημήτρη Φιντιρίκου, αλλιώς γνωστού ως Dimi_Fidi στον κόσμο του instagram. 600.000 οι αναγνώστες της συνέντευξης του στο Mens Daily (Εδώ). 1.500.000 η άλλη συνέντευξη του, στο ελληνοαμερικάνικο Hellenic Daily News NY (Εδώ). Κάνω τη σούμα. Από δύο εκατομμύρια και εκατό χιλιάδες κόσμο, διαβάστηκε ο τύπος.
Τι ακριβώς πέτυχε ; Να προκαλέσει ντόρο. O ίδιoς το επεδίωξε, ενισχύοντας την με χορηγούμενες; Όχι, βέβαια. Το ”ρεκόρ” οφείλεται στο ενδιαφέρον του κόσμου για αυτόν, επειδή προφανώς τον έχουν ακούσει, ότι είναι μάγκας με καρδιά.
Διαβάστε επίσης : Ανοίγουμε τα μάτια στο success story του Φιντιρίκου