Το brand στην πιο διαφημισμένη εκπομπή

Αντώνης Ρέμος

Για να καταλάβεις τη δύναμη σ’αυτό που οι Αμερικάνοι είπαν «brand name». Αυτό, σου λέει, είναι brand. Δηλαδή; Brand στα αγγλικά σημαίνει ο πυρσός, ένα κομμάτι ξύλου αναμμένο, που βγάζει φωτιά, ένα δαυλί. Κι ακόμα, brand σημαίνει το στίγμα, το αποτύπωμα που σου αφήνει στο κορμί ένα πυρακτωμένο σίδερο. Και, βέβαια, brand είναι μία φίρμα εμπορική, μία μάρκα προϊόντος.

Για την έκτακτη μουσική εκπομπή του Mega, στις έντεκα το βράδυ της χθεσινής Παρασκευής, με τον Αντώνη Ρέμο, που κολλάει το brand; Μη βιάζεσαι.

…διά χειρός Hλία Τσίπα

Στον Ρέμο κολλάει. Δεν είναι απλά ένας γνωστός και δημοφιλής τραγουδιστής. Είναι ο βασιλιάς Δαυίδ της ελληνικής νύχτας.

Μπορεί να μην είδα την εκπομπή του, γιατί γενικώς δεν βλέπω τηλεόραση, μόνο επιλεγμένο ποδόσφαιρο, ωστόσο, πήρα χαμπάρι τι έπαιξε. Χθες, μόνο ο Ρέμος υπήρχε στις αντιδράσεις και στο μέγα θόρυβο των social media. Το Mega πουθενά!

Άρα, μίλησε το brand name του Ρέμου, όχι του νεοσύστατου καναλιού, θα μπορούσε να πει κάποιος.

Όμως, τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Δεν πρέπει να ξεχνάμε την τεράστια διαφήμιση που του παρείχαν. Όχι μόνο από το Mega, άλλα απ’ όλο τον μιντιακό όμιλο του Βαγγέλη Μαρινάη.

Τώρα, μάλιστα. Είμαι έτοιμος να το πω. H χθεσινή επιτυχία δεν είναι υπόθεση του ενός, είναι υπόθεση και των δύο. Είναι ομαδική υπόθεση.

Διαβάστε επίσης : Το δυνατό «μπάσιμο» Ρέμου στο διαδίκτυο

Τα Tsipas Blog παρασκήνια είναι δια χειρός Ηλία Τσίπα... είναι πάντα ενυπόγραφα!
Όσα άρθρα δε φέρουν το σκίτσο με την υπογραφή μου, αναρτώνται από την δημοσιογραφική ομάδα του blog ή υπογράφονται από τον συντάκτη τους.