Στον εισαγγελέα ο Σφακιανάκης : “Είμαι εγκληματίας” είπε ειρωνικά

Στον εισαγγελέα μετέβη το πρωί της Δευτέρας, ο Νότης Σφακιανάκης. Ειδικότερα, ο τραγουδιστής έφτασε λίγο πριν τις 11 στα δικαστήρια της Ευελπίδων, μετά τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος του για παράνομη οπλοκατοχή και κατοχή ναρκωτικών ουσιών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, σε ερωτήσεις για τη σύλληψή του ο Νότης Σφακιανάκης φέρεται να απάντησε ειρωνικά “είμαι εγκληματίας”…

…διά χειρός Hλία Τσίπα

Υπενθυμίζεται ότι ο Νότης Σφακιανάκης συνελήφθη περίπου στις 8 το βράδυ της Κυριακής, μετά από έλεγχο που τού έγινε από την ομάδα ΔΙΑΣ στη συμβολή των οδών Λεωφόρου Βουλιαγμένης και Ιασωνίδου.

-news247.gr

ΠΡΟΣΦΑΤΑ