Τελικά η Παναχαϊκή κινήθηκε χωρίς κανένα σχέδιο και χωρίς κανένα plan b.
Ακριβώς όπως τα έγραψε το ΤΣΙΠΑΣ ΜΠΛΟΚ (Διαβάστε ΕΔΩ)
Καθώς αντί να επιλέξουν τον Δημήτρη Δρόσο, που πραγματικά την ήθελε την ομάδα. Άρεσε δεν άρεσε, αυτός ήταν η μόνη ρεαλιστική λύση στην παρούσα στιγμή, στη κατηγορία της Γ Εθνική. Αλλά τον άδειασαν, μάλιστα δύο φορές, και από εκεί και πέρα, το… χάος. Εκτός διεκδίκησης βγήκε και ο Ανδρέας Γιώτης, που απέσυρε το ενδιαφέρον του. Ναυάγησε και η επαφή με τους Ισραηλινούς.
Και τώρα, εκτεθειμένοι είναι η άνθρωποι της Ερασιτεχνικής, τρέχουν και δεν φτάνουν, ψάχνουν για επενδυτή, δηλαδή τον άνθρωπο που θα πληρώσει…
Για να δούμε…..
