Η κατάσταση στην νύχτα είναι ζόρικη. Πιο ζόρικη από ποτέ. Άρα ; Δικαιολογείται, με τα χίλια, οι νταραβεριτζήδες της, που έχουν τα πακέτα, αλλά και τις γνωριμίες, τουτέστιν ξέρουν τη συνταγή, να μην περιμένουν αιώνια το κόλπο, να το δουν, με το οποίο θα ανατείλει το φως το αληθινό. Και άντε και το δουν… Και ποιος τους εγγυάται ότι δεν θα πέσει πάλι ο γενικός και το μαύρο σκοτάδι δεν θα τους υπενθυμίζει ότι κακώς πολύ δεν κοίταξαν, να ανοίξουν και άλλους δρόμους ;
Πάρε κι αυτό. Έχεις τα λεφτά, αλλά δεν έχεις τις γνωριμίες, το δίκτυο, τον ισχυρό να τακιμιάσεις. Είναι πολύ κοντινό, να πας για το πολλά και να μην πιάσεις τίποτα. Απεναντίας, οι σωστές κονόμες, γίνονται όταν σε συνοδεύει το brand, η μάρκα. Είναι πιο εύκολο να πάει το έργο έτσι.
Κόβουμε τη φιλοσοφία και τη φιλολογία και μπαίνουμε στο ψητό. Ο Αντώνης Ρέμος, λοιπόν, επειδή είναι ο Ρέμος, αντί να κτυπάει την πόρτα, του κτυπάνε την πόρτα του. Προκύπτουν οι προτάσεις. Αυτό κι εκείνο. Κι αυτός ζυγίζεις τα κόζα και αποφασίζει, τι απ όλα τον συμφέρει, για να αυξήσει τα κέρδη του προϊόντος του. Του Αντώνης Ρέμος. Προτάσεις τέτοιου στυλ, είναι για ένα ξενοδοχείο και ένα εστιατορίο, εξαιρετικά αφιερωμένο στην κρεατοφαγία, για να ανοίξουν προς την Ελλάδα την Βόρεια…Μαζί με άλλους δύο ή και περισσότερους. Οι πηγές του Tsipas Blog αυτό λένε.
Ξέρει πολύ καλά τι κάνει ο Ρέμος. Στο φινάλε, τι είναι ο Αντώνης Ρέμος; Ανώνυμη Εταιρία, όχι φιλανθρωπικό ίδρυμα, ορφανοτροφείο, γηροκομείο. Βλέπει ότι αλλάζουν οι ισορροπίες της αγοράς, μια νέα κατάσταση πραγμάτων ξεπροβάλλει και εκμεταλλεύεται το όνομα του, για να είναι «παρών» και σε αυτήν.
Διαβάστε επίσης : Όπως τα έχουμε πει- Προχωράνε οι εμβολιασμοί και δόθηκε το “ΟΚ” για μουσεία, σινεμά, θέατρα- Σειρά έχει η Νύχτα