“Ανεπανάληπτη μουσική βραδιά χάρισε η Μελίνα Ασλανίδου απόψε στην κεντρική πλατεία του Αγρινίου που ξεσήκωσε το κοινό. Την συναυλία οργάνωσε ο Τομέας Πολιτισμού της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας με τον Αντιπεριφερειάρχη Πολιτισμού Πάνο Μπράμο. Ο Αν Περιφερειάρχη Χαράλαμπος Μπονάνος καλωσόρισε το κοινό τονίζοντας ότι φέτος το καλοκαίρι πραγματοποιήθηκαν πάνω από 150 πολιτιστικές εκδηλώσεις σε πόλεις της Δυτικής Ελλάδας”
Το διάβασα στο facebook, στην επίσημη σελίδα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας / Region of Western Greece.
Ότι γράφτηκε ισχύει, ήμουν κι’ εγώ εκεί !




