Αν μου ζητούσαν να κάνω μια διαφήμιση, για μοντέλο καινούργιο, του οποιουδήποτε προϊόντος, θα έπαιζα με την ατάκα και καθάρισα. Την καλύτερη: ”Εσύ, πόσο ΜΕΓΑΛΟΣ θες να γίνεις;”. Απίθανη ατάκα, που βέβαια δεν σημαίνει τίποτα για κάποιον που έχει μυαλό στοιχειωδώς μεγαλύτερο του κουκουτσιού του αβοκάντο. Και ξεδιπλώνει το πνεύμα της εποχής.
Εσύ, λοιπόν, αποφασίζεις πόσο μεγάλος θα γίνεις, που θες να φτάσεις, πόσο μακριά. Να ανέβεις επίπεδο ρε παιδί μου. Ή να διατηρήσεις το… κεκτημένο. Μεγάλος ή απλά καλός, το ερώτημα.
To Passaggio, που δημιουργήθηκε από τον Κωνσταντίνο Σπηλιωτόπουλο και που δεν είναι ένα ακόμα all day café. Είναι κάτι διαφορετικό, σαφώς καλύτερο και πιο εξελιγμένο και που πλέον έχει μπει κάτω από την ομπρέλα του Momentum Group, πήρε τις αποφράσσεις του. Να γίνει πολύ μεγάλο σήμερα, στην Ελλάδα της κρίσης, να πάει σε πολλαπλά σημεία, σίγουρα όμως ειδικά και επιλεγμένα, και, σε ότι αφορά την Βόρεια Ελλάδα, το παιχνίδι αυτό, να παιχτεί από τον Φώτη Ζογλοπίτη.
Το έχει για πλάκα. Πουλάει πάγο στους Εσκιμώους ο τύπος! Εύκολη ομολογουμένως η απόφαση να του δοθεί το πρώτο franchise κατάστημα, που είναι στη Θεσσαλονίκη και η συμπόρευση αυτή, να γίνει ακόμα πιο στενή.