Η οικονομική κατάρρευση της αυτοκρατορίας “Mercedes Λαϊνοπούλου”! Ο πλειστηριασμός και οι βόλτες της Όλγας με ελικόπτερα για καφέ στην Μύκονο. Ο θάνατος του Μπαρμπαγιάννη και η άρση εμπιστοσύνης από τους Γερμανούς που έφεραν το τέλος – Ο γάμος με τον “Mr Select Fish” δεν έσωσε την κατάσταση

Τους τίτλους τέλους της Promot Λαϊνόπουλος, που έπεσαν άδοξα, φέρνει στο προσκήνιο σχεδόν δέκα χρόνια μετά την κατάρρευση, ο πλειστηριασμός της αντιπροσωπείας της Mercedes Benz στη Γλυφάδα.

Συγκεκριμένα, στις 19 Απριλίου βγαίνει στο σφυρί το εμπορικό ακίνητο επί της λεωφόρου Βουλιαγμένης, με επισπεύδουσα τη Cepal και τιμή εκκίνησης τα 1,57 εκατ. ευρώ. Το κατάστημα αποτελείται από μία αίθουσα, wc, και μικρή κουζίνα. To ισόγειο έχει επιφάνεια 286,30 τ.μ., ενώ το οικόπεδο έχει εμβαδό 1.716 τετραγωνικών μέτρων. Ο αγοραστής του θα το παραλάβει μισθωμένο, καθώς υπάρχει 12ετής σύμβαση με την Mega Space, εταιρεία χώρων στάθμευσης και φύλαξης αυτοκινήτων, η οποία λήγει το 2024.

H αυτοκρατορία της μεγαλύτερης αντιπροσώπου της Mercedes-Benz στην Ελλάδα γκρεμίστηκε αφότου είχε περάσει από τα χέρια του Γιάννη Λαϊνόπουλου στων παιδιών του, Όλγας και Μιχάλη. Ο πρώτος έφυγε από τη ζωή το καλοκαίρι του 2001, με τις φήμες να τον ήθελαν εξαιρετικά πιεσμένο από τις διαπραγματεύσεις με τους Γερμανούς της Mercedes.

…διά χειρός Hλία Τσίπα

Τα πρώτα σημάδια της ύφεσης έγιναν εμφανή από την έναρξη της ελληνικής δεκαετούς κρίσης του 2010, όταν η Promot Λαϊνόπουλος άρχισε να καταγράφει μείωση κύκλου εργασιών έως και 70%, ακολουθώντας την πτωτική πορεία των πωλήσεων καινούριων οχημάτων στην Ελλάδα, που μειώθηκε από 250.000 πωλήσεις στις 60.000.

Ήταν το 2017 όταν η Mercedes Benz ανακοίνωσε ότι διακόπτει τη συνεργασία της με την οικογένεια Λαϊνόπουλου και στην τεχνική εξυπηρέτηση, κόβοντας κάθε γέφυρα με τους επιχειρηματίες, αφού είχε προηγηθεί η διακοπή της συνεργασίας στις πωλήσεις της γερμανικής μάρκας. Πριν τα «πέτρινα χρόνια» βέβαια είχε προηγηθεί η χρυσή εποχή της αντιπροσωπείας που στα μέσα της δεκαετίας του 2000 ήταν στην κορυφή της λίστας με τις κερδοφόρες εμπορικές επιχειρήσεις.

Παρά το θάνατο του πατέρα τους, οι Όλγα και Μιχάλης Λαϊνόπουλος «πήραν ζεστά» τη συνέχιση της επιχειρηματικής δραστηριότητας της οικογένειας, αναλαμβάνοντας και την αντιπροσωπεία των Smart μέσω της Compact Lain, την οποία διηύθυνε προσωπικά η Όλγα Λαϊνοπούλου. Αυτό ήταν και το δυνατό χαρτί του ομίλου, αφού το Smart αποτέλεσε μία από τις μάρκες με την ταχύτερη ανάπτυξη πωλήσεων στην ελληνική αγορά.

Οι… εμπορικές επιτυχίες της οικογένειας συνοδεύτηκαν γρήγορα από την αναρρίχηση στους κοσμικούς κύκλους. Οι πολυτελείς έξοδοι και δεξιώσεις, οι διακοπές στο Σαμονί, στο Ντουμπάι και στη Μύκονο και η μετακίνηση με ιδιωτικό ελικόπτερο ήταν συνήθη στη μυθική ζωή της θυγατέρας Λαϊνοπούλου, της οποίας το όνομα έπαψε να κυκλοφορεί στην κοσμική Αθήνα, μετά τις οικονομικές δυσχέρειες της Promot.

Η ίδια παντρεύτηκε το 2009 τον Δημοσθένη Γεωργόπουλο, επιχειρηματία του χώρου επεξεργασίας και συσκευασίας ψαριών. Η Select Fish με 120 άτομα προσωπικό, την οποία ίδρυσε αποτελεί το μεγαλύτερο διανομέα σολομού στην εγχώρια αγορά και μάλιστα πέρσι προσέλκυσε το ενδιαφέρον του fund Elikonos 2, που μεταφράστηκε σε επένδυση 7 εκατομμυρίων ευρώ.’

πηγή

Τα Tsipas Blog παρασκήνια είναι δια χειρός Ηλία Τσίπα... είναι πάντα ενυπόγραφα!
Όσα άρθρα δε φέρουν το σκίτσο με την υπογραφή μου, αναρτώνται από την δημοσιογραφική ομάδα του blog ή υπογράφονται από τον συντάκτη τους.