Ας πούμε, ότι ανοίγεται μια επιχείρηση. Στην εστίαση, στη νυχτερινή διασκέδαση, στον τουρισμό. Ξέρετε εξαρχής πως θα αντιμετωπίσετε δυσκολίες, που θα σας κάνουν δύσκολη τη ζωή. Ειδικά σήμερα που ο κορονοϊός απαιτεί αυτά που σας ανήκουν. Απειλεί τη ζωή σας και ότι έχετε καταφέρει. Εσείς, όμως, δεν κάθεστε με σταυρωμένα χέρια σ’ αυτήν την τρομοκρατία που δέχεστε. Να τον αγνοήσετε, να παραδοθείτε στις ορέξεις του, είναι αδύνατον. Έτσι, σκέφτεστε να του ανταποδώσετε τα ίσα. Τι κάνετε; Εισάγεται στον προγραμματισμό σας την διαφήμιση και την προβολή, ώστε να μάθουν για την επένδυση σας όλο και περισσότεροι.
Πράγμα που έκανε ο επιχειρηματίας νυχτερινών κέντρων Νίκος Σπυρίδωνας. Άνοιξε πρόσφατα το North Summer, με Δημήτρη Γιώτη και Κυριάκο Κυανό, και έβαλε την δημοσιογράφο Σπτυριδούλα Κάμπου να τον “προμοτάρει”.