Λεμπιδάκης στο Tsipas Radio : Η νύχτα δεν θα ξανά είναι ποτέ στα επίπεδα του πριν τον κορονοϊό – Τι είπε για τον Μπερτάκη

Χάρης Λεμπιδάκης

Η πορεία της πανδημίας στη χώρα, με τα κρούσματα και τους διασωληνωμένους ασθενείς να αυξάνονται, που αλλάζει δραματικά το τοπίο, σε όλα τα επίπεδα, συμπεριλαμβανομένης της νυχτερινής διασκέδασης, αλλά και του χώρου των media, σαφέστατα ανησυχεί τον γνωστό δημοσιογράφο και παρουσιαστή, Χάρη Λεμπιδάκη.

Μιλώντας στο Tsipas Radio και τον Ηλία Τσίπα, ο Χάρης Λεμπιδάκης, σημείωσε ότι δύσκολος καιρός για πρίγκιπες . «Είναι στην εντατική τα πάντα. Ο χώρος της νύχτας έχει φάει ένα πολύ γερό χτύπημα, ένα πολύ γερό χαστούκι. Δεν έχει πλέον οξυγόνο και έχω την εντύπωση ότι ακόμη και όταν αρχίσει η κατάσταση λίγο να ομαλοποιείται, πιστεύω μέσα στο 2021, θα έχουμε άλλο ένα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα μέχρι να ξαναέρθει η νύχτα στα ίσια της. Γιατί ο κόσμος έχει υποστεί ένα πολύ μεγάλο σοκ, δεν υπάρχουν λεφτά, η ψυχολογία είναι κάκιστη».

…διά χειρός Hλία Τσίπα

Ο κ. Λεμπιδάκης σημείωσε ότι ανήκει στην κατηγορία των ανθρώπων που πιστεύει στον ιό, έχει χάσει ανθρώπους από αυτόν, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως όλα τα μέτρα που έχουν παρθεί είναι σωστά.

«Βεβαίως, η κυβέρνηση έπρεπε να το διαχειριστεί διαφορετικά, ή, τουλάχιστον, να καθίσει στο τραπέζι με μια ομάδα επιχειρηματιών. Που εγώ ρίχνω το λάθος και σε αυτούς, γιατί δεν θέλανε να χτυπήσουν το χέρι στο τραπέζι, να διαμαρτυρηθούν. Είδα ότι προσπάθησαν να γίνουν κάποιες ενέργειες, κάτω στο κέντρο της Αθήνας με συγκεντρώσεις, αλλά η ανταπόκριση του κόσμου ήταν απογοητευτική. Για τον απλούστατο λόγιο ότι δεν υπήρξε κάποια οργανωμένη αντίδραση από το χώρο της νύχτας».

Σχετικά με το γιατί δεν υπάρχει, μέχρι τώρα, κάποια οργανωμένη αντίδραση από τους παίκτες της νύχτας, και ειδικότερα από τους επιχειρηματίες, και αν αυτό μπορεί να οφείλεται σε προσωπικές διαμάχες από το μακρινό ή το κοντινοί παρελθόν, ο Λεμπιδάκης απέκλεισε αυτό το ενδεχόμενο.

«Δεν νομίζω ότι ο Βασιλειάδης με τον Μπερτάκη, ο χ Ματσίκας με τον Παπαθεοχάρη έχουν λόγο να είναι τσακωμένοι».

Ερωτηθεί για τις προσπάθειες που έγιναν με το ωράριο 8-12, είπε πως ναι μεν πληρωνόταν ο κόσμος, αλλά με μειωμένα μεροκάματα. Εγώ πιστεύω πως ειδικά το πρώτο διάστημα συνέφερε πολλούς επιχειρηματίες που παρέμειναν κλειστοί.

Για την καυτή πατάτα, των μεγάλων οικονομικών απαιτήσεων των πρώτων τραγουδιστικών ονομάτων, που πρέπει να διαχειριστούν οι επιχειρηματίες, στην επόμενη μέρα : «Οι επιχειρηματίες, πλέον, έχουν βάλει μυαλό και όποιος δεν θέλει, πάει σπίτι του. Για να τα πούμε όλα, όμως, υπάρχουν και 4-5 καλλιτέχνες που ναι μεν παίρνανε υψηλά μεροκάματα, όμως, τα φέρανε. Υπάρχουν καλλιτέχνες που έχουν πραγματικά δώσει ψωμί και έχουν χτίσει σπίτια εργαζομένων και επιχειρηματιών. Αλλά με τις εποχές αυτές, όπως είναι τώρα το πράμα, θα έπρεπε ένας καλλιτέχνης να κάνει τη δουλειά του και να λέει, πόσα βγάλαμε ; Κρατάω εγώ τη μια δραχμή και με τις υπόλοιπες 4 δραχμές να πληρωθεί ο υπόλοιπος κόσμος».

Για το αν συμφωνεί με την άποψη του Γιάννη Τάσσιου, που εξέφρασε στο Tsipas Radio, ότι η επόμενη μέρα θα έχει τους ίδιους πρωταγωνιστές : «Δεν θα διαφωνήσω. Οι παίκτες, από τη φύση τους, έχουν ένα ροτέσιον. Τη μια χρονιά θα τους δεις σε μια ομάδα, την επόμενη σε άλλη. Κάποιος παίκτης θα προτιμήσει να πάει σε κάποιο καλύτερο μαγαζί, και ας πάρει λιγότερα χρήματα, γιατί θέλει να παίξει μπάλα στην πρώτη Εθνική. Νομίζω ότι το τοπίο έχει αλλάξει. Η νύχτα δεν θα ξανά είναι ποτέ στα επίπεδα που ήταν πριν 2, 3 , 4 και 5 χρόνια. Μιλάμε για έναν άλλον, πολύ πιο μαζεμένο νυχτερινό χάρτη, από δω και στο εξής. Από το 2021. Τα μεγάλα σχήματα, οι μεγάλες παραγωγές έχουν τελειώσει. Για να ξανά γίνει κάτι ωραίο, άρτιο και να μην είναι ξεπέτα, πρέπει να βρεθεί το εμβόλιο, να δοκιμαστεί, και να περάσουν τουλάχιστον 4-5 μήνες, για να πούμε ότι παίρνουμε μια αναπνοή.

Για το τέλος του εφιάλτη αυτού : «Κανείς δεν ξέρει. Εδώ, εγώ σταμάτησα τη δουλειά μου από τον Μάρτιο, έχω φτάσει Οκτώβρη και δεν μπορώ να συνεχίσω τη συνεργασία μου στην Αμερική. Πόσο να το τρενάρεις. Δεν υπάρχει, πλέον, ανοχή. Δεν υπάρχει υπομονή στον κόσμο. Και όλο αυτό το πράγμα, μας έχει εξοντώσει σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο. Στο δικό μου τον κύκλο, τον νυχτερινό και το μιντιακό, έχω δει κόσμο να τσακώνεται, να χωρίζουν ζευγάρια, να διαλύονται φιλίες».

Για την ζημιά του κορονοϊού στο κομμάτι το ψυχολογικό : «Επειδή έχω μιλήσει όλο αυτό το διάστημα με πάρα πολλούς καλλιτέχνες, είναι όλοι αυτή τη στιγμή σε μια φάση που δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν κομμάτι. Αν κυκλοφορήσουν, θα πάει χαμένο. Για ποιο λόγο; Για να το ακούσει ο ίδιος; Όταν δεν μπορεί να βγει πάνω στο γήπεδο και να τσακίσει κόκαλα».

Για την οικονομική ζημιά των καλλιτεχνών : «Μπορώ να τους καταλάβω και αυτούς. Έχουν πάγια έξοδα, η ζωή τους είναι σε ένα άλλο επίπεδο. Την έχουν ορίσει βάση με τα μεροκάματα που παίρνανε πριν. Και τα έτοιμα φεύγουν κάποια στιγμή».

Για την επιλογή αρκετών παικτών της νύχτας να καταφύγουν στην Θεσσαλονίκη: «Είναι όπως γινόντουσαν οι συναυλίες και πηγαίνανε όλοι Κύπρο. Που κάποια στιγμή έγινε αυτό που λέμε η ..μπανανόφλουδα. Όποιος τραγουδιστής τραγουδούσε εκεί, προσπαθούσε να μην πατήσει την φλούδα και γλιστρήσει. Έτσι και τώρα στη Θεσσαλονίκη. Ποιος να πρωτοπάει καλά. Όταν πρέπει να ανοίξει ένα μαγαζί, με 300-400 άτομα, με αποστάσεις, μην ακουμπήσει ο ένας τον άλλον, με το φόβο η επιχείρηση μη μπει μέσα κλιμάκια, είναι μια κατάσταση, πραγματικά να τρελαίνεσαι. Να δούμε πάντως την Θεσσαλονίκη, γιατί βλέπω και ακούω ότι θα πάει στο επίπεδο 3, που πάει να πει ότι τα νυχτερινά μαγαζιά 8 με 12 πάνε να τα κλείσουν.».

Για το αν πρέπει να περιμένουμε κάποια κίνησή από τον Κώστα Μπερτάκη (με τον οποίον συνεργαζόντουσαν στενά και άκρως πετυχημένα, όταν οι συνθήκες ήταν κανονικές) «Επειδή θέλω να είμαι ειλικρινής, επειδή έχω αρκετό καιρό να μιλήσω με τον Κώστα, για να ξέρω τον προγραμματισμό του, έχω την εντύπωση πως όχι. Γιατί ο Κώστας όλα αυτά τα χρόνια, το κόλπο γκρόσο που έκανε, ήταν να ξεκινάει τέλη Αυγούστου, να πηγαίνει μέχρι και τον Νοέμβριο, μετά να βάζει καπάκι ένα άλλο σχήμα και να πηγαίνει μέχρι Φεβρουάριο. Τώρα, ο πιο ισχυρός επιχειρηματίας, έχει στο οπλοστάσιο του, τα μεγαλύτερα ονόματα (Οικονομόπουλο, Αργυρό, Νατάσα, Πάολα, Ιακωβήδη, Σταν, τους πάντες ) και δεν μπορεί να τους βάλει μέσα στο γήπεδο, για να βάλουν γκολ. Ξέρεις τι είναι αυτό για έναν επιχειρηματία.. Είναι σκότωμα. Ο προγραμματισμός που έκανε τον Μάιο ο Κώστας, ήταν προγραμματισμός να κλίσει σπίτια. Να πάνε σπίτια τους όλοι. Δυνατές συνεργασίες, δυνατά ντουέτα, με ένα πλάνο 2ετίας.

Εν συνεχεία, πρόσθεσε:«Να, όμως, πως έρχονται τα πράματα και δεν μπορείς να υλοποιήσεις τίποτα. Και για μένα, μαγκιά του, που προτιμάει να κλείσει τα μαγαζιά του, από το να ανοίγει και να δουλεύει 8 με 12. Η με 350 άτομα στο Fantasia ή με 600 στο Teatro. Ένας επιχειρηματίας πρέπει να κατέβει κάτω, να παίξει με όλα του τα χαρτιά, αλλά να παίξει με το γήπεδο γεμάτο. Όχι με το γήπεδο μισοάδειο ή με κανόνες που δεν σου επιτρέπουν να κάνεις πρωταθλητισμό».

Για την συνεργασία του με τον Νίκο Κοκλώνη : «Είμαι πολύ χαρούμενος, γιατί έχω υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας με την εταιρία παραγωγής του Νίκου του Κοκλώνη. Οπότε είμαι μαζί του φέτος. Πράγματι, ρίσκαρε και επένδυσε πάρα πολλά χρήματα στην ψυχαγωγία και έχει αναλάβει όλο το κομμάτι της παραγωγής των εκπομπών στο Open και όχι μόνο. Πλέον, ανοίγεται και στο Mega. Δεν είναι εύκολο, από την άλλη, να υπάρχει ρευστό και χρήμα στην τηλεόραση. Αυτή τη στιγμή, ο Κοκλώνης καθορίζει, περίπου, το 40% της ιδιωτικής τηλεόρασης, όσον αφορά παραγωγές, μεγάλες. Πρωινής ζώνης, μεσημεριανής και επίπεδο show, που κοστίζει πάρα πολλές χιλιάδες ευρώ. Έχει πάνω-κάτω 200 άτομα στην εταιρία του. Έχει πάρει πάρα πολλούς καλούς δημοσιογράφους, ικανότατα στελέχη να στελεχώσουν εκπομπές, που βλέπουμε κάθε πρωί, όπως είναι η εκπομπή της Καινούργιου, της Σίσσυς Χρηστίδου».

Για το Just The 2 Of Us : «Απασχολεί πάνω από 60 άτομα. Είναι μια πάρα πολύ καλή προσπάθεια. Έχει πάρει πολύ καλά πρόσωπα, έχει αρκετούς καλλιτέχνες, που επέλεξαν και είπαν το ναι. Γιατί φέτος και αυτοί θα πάρουν μεροκάματο, μέσα από ένα show 4 μηνών. Βλέπουμε Χολίδη, Τσαλίκη, Βρεττό, Πανταζή, Τριαντάφυλλο, οι οποίοι θα έχουν μια πολύ μεγάλη προβολή, θα έχουν ένα χρηματικό πόσο που θα πάρουν, θα προσπαθήσουν να μείνουν στην επικαιρότητα και να κρατήσουν τις μετοχές του ψηλά μέχρι να επέλθει η ..Ανάσταση στη νύχτα».

Ακούστε όσα είπε στο Tsipas Radio ο κ. Λεμπιδάκης :

Τα Tsipas Blog παρασκήνια είναι δια χειρός Ηλία Τσίπα... είναι πάντα ενυπόγραφα!
Όσα άρθρα δε φέρουν το σκίτσο με την υπογραφή μου, αναρτώνται από την δημοσιογραφική ομάδα του blog ή υπογράφονται από τον συντάκτη τους.