Μετά τα 9 χιλιάδες άτομα που έβαλε στο Κατράκειο, ο Φέρρης έχει πάει σε άλλο επίπεδο! Δεν το βλέπω μόνο εγώ, το βλέπουν όλοι!
Το ταβάνι έχει ακουμπήσει η ψυχολογία του, που είναι το Α και το Ω σε έναν καλλιτέχνη πρωταθλητισμού.
Το αμέσως επόμενο επεισόδιο : Χθες που εμφανίστηκε στην Κέρκυρα, και μάζεψε 5 χιλιάδες χιλιάδες, έτσι στο χαλαρό του.
Όμως τι περιμένουν όλοι; Την επιστροφή του στο Posidonio, που θα τον δούμε με την Ανδρομάχη μαζί.
