Ferris on …fire ! Με «φόρα» από το Κατράκειο, εμφανίστηκε χθες στην Κέρκυρα και ήταν απολαυστικός ! Τα 5 χιλιάδες άτομα και η ανυπομονησία του Posidonio (βιντεο)

Μετά τα 9 χιλιάδες άτομα που έβαλε στο Κατράκειο, ο Φέρρης έχει πάει σε άλλο επίπεδο! Δεν το βλέπω μόνο εγώ, το βλέπουν όλοι!

Το ταβάνι έχει ακουμπήσει η ψυχολογία του, που είναι το Α και το Ω σε έναν καλλιτέχνη πρωταθλητισμού.

…διά χειρός Hλία Τσίπα

Το αμέσως επόμενο επεισόδιο : Χθες που εμφανίστηκε στην Κέρκυρα, και μάζεψε 5 χιλιάδες χιλιάδες, έτσι στο χαλαρό του.

Όμως τι περιμένουν όλοι; Την επιστροφή του στο Posidonio, που θα τον δούμε με την Ανδρομάχη μαζί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ