Εσωτερική «μεταγραφή» για την Βίσση και οι “άστεγες” Μέλισσες

Σύμφωνα με τα όσα γράφει ο Νάσος Γουμενίδης στο nassosblog.gr, η Άννα Βίσση παραμένει στον Γιάννη Μωράκη, αλλά φεύγει από το “Hotel Ερμού” για το “Box”. Ο επιχειρηματίας αποφάσισε να δώσει περισσότερο χώρο και μεγαλύτερα vibes στην “απόλυτη”, η οποία μετακομίζει στην Πειραιώς, με όλη την ομάδα της.

Η εξέλιξη αυτή, σύμφωνα πάντα με το ίδιο ρεπορτάζ, βγάζει τις “Μέλισσες” από το στέκι που έχτισαν συνήθεια εδώ και χρόνια.

…διά χειρός Hλία Τσίπα

Ευκαιρίας δοθείσης, πάντως, αξίζει να θυμηθούμε ότι στις 27 Φεβρουαρίου 2020, σε δημοσίευμα του TsipasBlog, είχε γραφτεί ότι έγινε η ανατροπή και ότι τελικά το Box παραμένει στον Μωράκη.

Διαβάστε ΕΔΩ

Διαβάστε επίσης : Μωράκης στο tsipasblog : «Όλα θα κριθούν μετά το καλοκαίρι»

ΠΡΟΣΦΑΤΑ