Viral έχει γίνει μια ανάρτηση στα social media της δημοσιογράφου Άννας Τσιάλτα, από την Αθήνα, σχετικά με τον «κόκκινο» δήμαρχο της Πάτρας, Κώστα Πελετίδη, το οποίο λέει :
«Ο Δήμαρχος της Πάτρας αντί να στολίσει τους Άδειους Δρόμους..Πληρωσε την ΔEH σε πολλές οικογένειες που θα τους έκοβαν το ρεύμα στις γιορτές … (να μαθαίνονται και αυτά) να τα βλέπουν και κάποιοι πολιτικοί !!!».
Με αφορμή το κείμενο αυτό, που ανήρτησε στο facebook της, λοιπόν, η κα Τσιάλτα, μίλησε στο Tsipas Radio.
Ακούστε όλα όσα είπε :
Διαβάστε επίσης : Δείξιμος στο Tsipas Radio «Δεν χρειάζεται να κάνουν το εμβόλιο, όσοι έχουν αναρρώσει και έχουν αναπτύξει αντισώματα!»
