Μέχρι και πριν κάποια χρόνια, όχι πολλά, τα νυχτερινά κέντρα έμοιαζαν…αποθήκες. Δηλαδή; Σε ένα χώρο λες και είχαν είχαν αμπέλια και ελιές, ”παρουσιάζαν” το ματς, βασιμόμενοι μόνο στον τραγουδιστή..Το τόπι να είναι στα πόδια του, και τίποτα άλλο. Δεν χρειαζόταν κιόλας. Πήγαινε μόνο του, που λέμε.
Μετά που έφτασαν στην Ελλάδα, η οικονομική κρίση και τα Μνημόνια, ολόκληρο αυτό το σκηνικό έφυγε και ήρθε άλλο. Εντελώς άλλο. Διαφορετικό. Έμπλεξε στο παιχνίδι και άλλους παράγοντες. Για να “φτιάξεις” τον νυχτερινό οπαδό σήμερα, πρέπει να δει την ομορφιά και στο μαγαζί. Και στα social media. Και χρειάζεται τουλάχιστον δυο ομάδες, ο οποίες θα ”τρέξουν” να διαδώσουν το πρότζεκ παντού! Και χωρίς αυτά δεν βγαίνει στο γήπεδο ο καλλιτέχνης.
Τα βλέπουμε να εκδηλώνονται όλα στο Ιfigeneia Live basement, στη Θεσσαλονίκη. Με τον Δήμο Αναστασιάδη και τους Τάνια Καρρά, Emily, Nergie. Γι’ αυτό από το Σάββατο 7 Οκτωβρίου, που άνοιξε τις πόρτες του, δεν βρίσκεις “γυμνό” τραπέζι.
Και το Σάββατο και την Κυριακή νωρίς.