“Τρίποντα” Γεωργίου : Τα πρότζεκτ Ρέμος-Βέρτης, η ελιτίστικη στροφή Αργυρού-Οικονομόπουλου κι η 5ετία Φέρρη !

Δεν υπήρχε καμία περίπτωση, να υπάρξει ραδιοφωνική συνάντηση του Ηλία Τσίπα με τον Σωτήρη Γεωργίου, και, μάλιστα, στον ελεύθερο διαδικτυακό αέρα του Tsipas Radio, και να μην πέσει στο τραπέζι και η νύχτα.

Με την εξέλιξη της κουβέντας αυτής, ο Γεωργίου ξεστόμισε ”ατάκες” που θα μείνουν. Όπως για παράδειγμα.

…διά χειρός Hλία Τσίπα

-“Έχουμε το πρότζεκτ Ρέμος, το πρότζεκτ Βέρτης και πάμε : Αργυρός μία ομάδα μόνος του, Οικονομόπουλος μια ομάδα μόνος του. Μετά είναι το live stage, που είναι Σαμπάνης-Σχοινάς, άλλο κομμάτι αυτοί. Ζευγαρά άλλο κομμάτι”

-“Ο Αργυρός, στην αρχή, “αντέγραψε” τον Ρέμο, αλλά μετά, καθιερώθηκε μόνος τους, γιατί φτιάχνει δική του δισκογραφία”.

– “Κάνει και στροφή πολύ ωραία, γιατί πήγε να το χάσει λίγο, με το πολύ τζέρτζελο, αλλά τώρα τραγουδάει κομματάρες”.

-“Ο Οικονομόπουλος, από το πολύ το κλασσικό, το βαρύ, το λαικό, τώρα πιάνει γκάμα Ρέμου. Τι σημαίνει αυτό. Δηλαδή έχει πάει στο κυριλέ το λαικό, για να μπει στον κόσμο της ελίτ”.

-“Έκανε την καλύτερη επιλογή με τον Μπερτάκη. Γιατί ο Μπερτάκης έχει ένα στυλ “σε πάω στην ελίτ, μέσα από την διαδικασία αυτή, να σε αγαπήσουνε οι 30αρηδες, 40αρηδες, 50ρηδες, όλοι”

-“Κακά τα ψέματα, και ο Αργυρός, εάν δεν είχε την στήριξη του Μπερτάκη, δεν θα πετύχαινε τόσο εύκολα. Χρειάζεται συνδυασμός πραγμάτων”.

-“Τον Φέρρη, τον λέγανε νέο Ρέμο, το 2004, που ήρθε στην Αθήνα”.

-“Ήταν ο μοναδικός τραγουδιστής, που ο Γιάννης Τσακουμάκος είχε καλέσει στον γάμο του, για να τραγουδήσει”

-“Ο Φέρρης, έχει βρει το team, το οποίο πρέπει και θα κάνει ένα μπαμ, για μια 5ετία”.

-“Τα μπουζούκια, πλέον, είναι πιο πολύ …κομ μιλ φο”.

Διαβάστε επίσης : «Μαγαζιά στην Πάτρα, για να είναι ανοιχτά, κρύβουν ότι έχουν κορονοϊό»!

Τα Tsipas Blog παρασκήνια είναι δια χειρός Ηλία Τσίπα... είναι πάντα ενυπόγραφα!
Όσα άρθρα δε φέρουν το σκίτσο με την υπογραφή μου, αναρτώνται από την δημοσιογραφική ομάδα του blog ή υπογράφονται από τον συντάκτη τους.