Η θρυλική Αυτοκίνηση όρισε το κλάμπινγκ στην Αθήνα, τότε στα αφηνιασμένα 80s

Η θρυλική Αυτοκίνηση όρισε το κλάμπινγκ στην Αθήνα, τότε στα αφηνιασμένα 80s.

«Tότε – το 1986 και το 1987 – δουλεύαμε καθημερινά, ακόμη και τις Δευτέρες. Από τη Δευτέρα ως την άλλη Κυριακή. Τα κλαμπ ήταν πάντα γεμάτα, αλλά αυτό δεν γινόταν από μόνο του. Οταν είχαμε ανοίξει το Pianeta Terra, την καλοκαιρινή Αυτοκίνηση, λειτουργούσαμε δημοσιοσχετίστικα και στέλναμε ανθρώπους στα μπαρ που δούλευαν πιο νωρίς για να τραβήξουν κόσμο να έρθει μετά στα κλαμπ».

…διά χειρός Hλία Τσίπα

Η συνέχεια ΕΔΩ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ