Η θλιβερή κ. Λιάνα Κανέλλη

Σε ερώτηση συνομιλητή της κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής εκπομπής εάν θα βοηθήσουν οι βουλευτές τον συνάνθρωπο τούτη την ώρα καταθέτοντας το ήμισυ της βουλευτικής τους αποζημίωσης, για όσο διάστημα διαρκέσει ο ακούσιος-εκούσιος εγκλεισμός, ξιφούλκησε με το σαθρό επιχείρημα ότι δεν πρέπει να βάλει πλάτη σε αυτόν που βρίσκεται απέναντί της! Ο συνομιλητής της φυσικά λησμόνησε ότι οι βουλευτές του ΚΚΕ καταθέτουν ήδη τον μισό μισθό τους, εάν δεν κάνω λάθος, στο κόμμα και ως εκ τούτου κάτι τέτοιο θα ήταν εκ των πραγμάτων ανέφικτο.

Η συνέχεια ΕΔΩ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ