Ο κοροναϊός έχει ένα καλό. Εντυπωσιάζει σε αυτό. Γρήγορα διαπίστωσαν οι έξυπνοι, οι πετεινοί, ότι για την παράσταση των αθλητικών δραστηριοτήτων, το να γίνονται σε άδεια γήπεδα, βοηθάει στην χορηγία ή στην τοποθέτηση προϊόντος. Δεν ενοχλείται, ούτε δευτερόλεπτο, από οτιδήποτε άλλο, κυρίως όμως από τους οπαδούς, από πίσω, που στην προ COVID-19 εποχή, φώναζαν, έσκουζαν και τελικά κατάφερναν να κερδίζουν τα βλέμματα. Αυτά δεν υπάρχουν τώρα. Όταν ακούς το σφύριγμα του διαιτητή και αρχίζει το ματς, το γήπεδο είναι εκκλησία και ο τηλεθεατής από το σπίτι, κοιτάζει μια το παιχνίδι, μια τις διαφημιστικές πινακίδες.
Η κατάλληλη η ώρα, για να επικοινωνήσει με την αγορά, ότι είναι αρκετά δυνατός, σκέφτηκε ο Μπάμπης Ρέγγας, της Open Petrol & Gas. Οι δύο χορηγικές επιγραφές της εταιρίας του, “πιάστηκαν” στο μάτι μου. Η μια στο μπασκετικό Ευρωλίγκας Παναθηναϊκός-Ζενίτ και η άλλη στο ποδοσφαιρικό Πάοκ-Βόλος.
Διαβάστε επίσης : H «Open» στις αντλίες καυσίμων έχει ποιότητα