Η μόνιμη επωδός των εκπροσώπων του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων είναι ότι η καθαρή κερδοφορία των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα είναι εξαιρετικά χαμηλή και φθίνουσα.
Και πράγματι αυτό αποτυπώνεται και στα οικονομικά αποτελέσματα τους όπου το περιθώριο κέρδους προ φόρων πέρυσι διαμορφώθηκε κατά μέσο όρο στο 1,8% από 1,47% το 2022 και 2,22% το 2021. Και για να γίνει αντιληπτό, ο leader της αγοράς Σκλαβενίτης από τα 5,15 δισ. ευρώ έσοδα που έχει πέρυσι σε επίπεδο ομίλου τα προ φόρων κέρδη ήταν στα 135,4 εκατ. ευρώ.

Η συνέχεια ΕΔΩ