Γιατί ράβουν νέο «κοστούμι» Μαρινάκης, Βαρδινογιάννης και Κυριακού, υιός Σαββίδη εναντίον… ιού Ζούλα και γιατί πιέζεται η Dimera

Νέο «κοστούμι» για το πρόγραμμα των καναλιών τους ράβουν Μαρινάκης, Βαρδινογιάννης και Κυριακού

Μια «άλλη» τηλεόραση θα είναι η ελληνική TV το 2024, επιστρέφοντας στο παλιό της, στενότερο «κοστούμι» των 15-10 σειρών τον χρόνο (έναντι 36 φέτος) για όλα τα κανάλια συνολικά, ιδιωτικά και δημόσια.

…διά χειρός Hλία Τσίπα

Ο πρώτος λόγος είναι το γενναίο «κουτσούρεμα» που έφαγε η τηλεοπτική διαφημιστική δαπάνη που ήδη, οδεύοντας προς το τέλος της χρονιάς, δείχνει «απισχνασμένη» κατά 50 εκατ. ευρώ.

Άλλη αιτία είναι το «βατερλό» του Εθνικού Κέντρου Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας –ΕΚΟΜΕ που από την περίοδο των παχέων αγελάδων προηγούμενων ετών, προσγειώθηκε σε μια εξορθολογισμένη στην… καλύτερη, παρηκμασμένη στη χειρότερη, «βοσκή», για τα κανάλια της τάξεως των 50 εκατ. ευρώ. Δηλαδή απλό «ρεφάρισμα».

Το χάος που άφησε πίσω του ο προηγούμενος χρόνος αποτυπώνεται στον προϋπολογισμό του ΕΚΟΜΕ που σβήστηκε και γράφτηκε τρεις φορές αφήνοντας σχηματικά μια εικόνα «ίσα βάρκα ίσα νερά».

Τα έσοδα για το τρέχον οικονομικό έτος, υπό την προεδρία του Λεωνίδα Χριστόπουλου, προϋπολογίζονται σε 70,680.537 ευρώ και οι δαπάνες σε 70,678.817 ευρώ και το αποτέλεσμα είναι θετικό κατά μόλις 2.000 ευρώ-«σκάρτα».

Ωστόσο το «καμπανάκι» που χτυπάει στην αγορά σχετίζεται και με την πύλη ροής των χρημάτων με τα οποία θα στηριχθεί η οπτικοακουστική παραγωγή.

Τα 50 εκατ. ευρώ – που «τι είναι ο κάβουρας τι είναι το ζουμί του» – θα μοιραστούν μέσω ΕΣΠΑ – που ως γνωστόν έχει εντελώς διαφορετικά κριτήρια από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων – στο οποίο ήταν ενταγμένη η χρηματοδότηση του ΕΚΟΜΕ, και προϋποθέτει την ύπαρξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Όμως αυτό είναι ένα πολύ μικρό ποσό που δεν φθάνει ούτε «για ζήτω», ούτε καν για να καλύψει την οφειλή των 200 εκατ. ευρώ προς τα κανάλια για την περσινή σεζόν, πόσο μάλλον για νέες παραγωγές.

Η χρηματοδότηση αυτή γίνεται μετά και από αντιδράσεις σε έντονους τόνους των καναλαρχών προς την κυβέρνηση, καθώς μέχρι σήμερα δεν έχουν πληρωθεί σειρές του παρελθόντος που έχουν ήδη προβληθεί, ενώ άλλες προβάλλονται με την υπόσχεση πως θα λάβουν το 40% της επιδότησης επί των επιλέξιμων δαπανών.

Ένα θέμα που εκκρεμεί είναι η θέσπιση ορισμένων κριτηρίων χρηματοδότησης: Έχουν πέσει προτάσεις για ενίσχυση έως 2 σειρών ή προγραμμάτων ανά κανάλι, η χρηματοδότηση πρωτότυπων σεναρίων και μόνο, η εξαίρεση των ριάλιτι κλπ.

Με αυτά και με αυτά, οι καναλάρχες στοιχίζονται σε «κοινή γραμμή» για εξορθολογισμό των εξόδων και του κόστους παραγωγής, για περιορισμό του αριθμού των σειρών που θα προβληθούν την επόμενη σεζόν και αν καταστεί εφικτό και για «ψαλίδισμα» αμοιβών ηθοποιών και παραγωγών, που έχουν φθάσει στο… Θεό.

Αν δεν κυριαρχήσει το πνεύμα του ανταγωνισμού και ο κανιβαλισμός του positioning against, ίσως έχουμε μια ενδιαφέρουσα σεζόν αλλά σε καμία περίπτωση ανάλογη της φετινής.

Και νέα εταιρεία «γύρω» από την Oscar Productions των Μαρινάκη-Κυριακού

Νέα εταιρεία με την επωνυμία Oscar στον χώρο της Παραγωγής, λίγους μήνες μετά τη σύμπραξη Μαρινάκη- Κυριακού για τη σύσταση της Oscar Productions.

Η νέα εταιρεία φέρει τον τίτλο OSCAR DIGITAL ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε., έχει στόχο την παροχή υπηρεσιών επεξεργασίας δεδομένων, λειτουργίας εφαρμογών και λοιπής υποδομής τεχνολογιών της πληροφορίας, γραμμικές υπηρεσίες ON Line ενώ ξεκινά με κεφάλαιο 1,000 ευρώ έχοντας πάντα στο «τιμόνι» τον επιχειρηματία, Στέφανο Παπαδόπουλο. Όπως εξάλλου και η Oscar Productions.

Ο Μαρινάκης συναντά τον Ατζούν

Συνάντηση με τον Τούρκο παραγωγό Acun Ilicali αναφέρουν πληροφορίες ότι είχε χθες ο επιχειρηματίας Βαγγέλης Μαρινάκης ωστόσο δεν έχει γίνει γνωστό αν το θέμα της συζήτησης περιστράφηκε γύρω από τα επιχειρηματικά του ποδοσφαίρου ή αναφορικά με τις παραγωγές.

Θυμίζουμε ότι ο Τούρκος παραγωγός, που διατηρεί στενούς δεσμούς με τον ΣΚΑΙ, είχε πριν 3,5 χρόνια διερευνήσει το ενδεχόμενο συνεργασίας με το MEGA, για την εκτέλεση παραγωγής του τηλεπαιχνιδιού «ONE MILLION YEN» που ανατέθηκε ωστόσο τον Αύγουστο του 2020 στις εταιρείες συμφερόντων XAPH MΠIZOYMH RASCAL AEΒE και 2018 B.C. HELLAS PRODUCTIONS IKE με βάση το format της εταιρείας 2018 B.C. GLOBAL PRODUCTIONS IKE.

Η επιλεκτική μνήμη Ζούλα, το θρίλερ με την Κασκανιώτη και η Σύνθια Σάπικα 

«Τι περιμέναν στην αγορά της ΕΡΤ οι σύμβουλοι Ζούλα συναθροισμένοι την περασμένη εβδομάδα;»… ήταν η Κατερίνα Κασκανιώτη να φθάσει… Γιατί μέσα στη Σύγκλητο της ΕΡΤ μια τέτοια απραξία;». Γιατί πολύ απλά η παρτίδα δεν βγαίνει, ο προγραμματισμός έγινε στα χαρτιά, το σχέδιο δεν τους καλύπτει. 

Σχεδιασμός #1: Το τέλος της ΕΡΤ2 και το πέρασμα της συχνότητας στο «παιδί» του Ζούλα, το ERTnews και η «μετάγγιση» του ψυχαγωγικού προγράμματος της δημόσιας τηλεόρασης στην ΕΡΤ3.

Ένα βιαστικό, αγχωμένο πλάνο που δεν έλαβε υπόψη του ότι η Ελλάδα θα συμμετέχει στους Θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024 στο Παρίσι, που θα διεξαχθούν από τις 26 Ιουλίου έως τις 11 Αυγούστου 2024, οπότε θα χρειαστεί τηλεοπτικό χρόνο ψυχαγωγικού χαρακτήρα. 

Σχεδιασμός #2: H μεταβατική έλευση της Κατερίνας Κασκανιώτη και η εγκατάστασή της στο Ραδιομέγαρο δεν θα πρέπει να συνοδευθεί από κοσμογονικές αλλαγές στη δομή των τηλεοπτικών καναλιών.

Δεν είναι δική της ιδέα, δεν είναι δική της πρόταση, δεν μπορεί να ταυτιστεί με αυτό ηθικά και ιστορικά.

Η Κ.Κασκανιώτη με το υφιστάμενο νομικό καθεστώς, θα αναλάβει προσωρινά τη θέση, μέχρι και την οριστική έναρξη της διαδικασίας επιλογής του νέου προσώπου. 

Σχεδιασμός #3: Η πρόταση του «ιερατείου» της ΕΡΤ να εξαιρεθεί το Δ.Σ. της Αγίας Παρασκευής από τον κανονισμό Κεραμέως που θέτει προϋποθέσεις στη συμμετοχή των μελών διοικητικών συμβουλίων δημοσίων οργανισμών, δεν είναι δυνατόν να εφαρμοστεί «εδώ και τώρα».

Ακόμη και αν περάσει του Ζούλα και της ομάδας του, θα πρέπει λογικά να υπάρχει ένα χρονικό περιθώριο αλλά η ΕΡΤ χρειάζεται, σήμερα, χθες!!!, ένα άρτιο Δ.Σ. καθώς στις 31/12 λήγει η εξουσιοδότηση που έχει δώσει το υφιστάμενο board στους γενικούς διευθυντές του κρατικού φορέα.

Η πιο σοβαρή εκκρεμότητα είναι αυτή της ανανέωσης των συμβάσεων δεκάδων συμβασιούχων που λήγουν τον Δεκέμβριο, μαζί με άλλες πολύ σημαντικές συζητήσεις για την επιλογή του προγράμματος για το επόμενο εξάμηνο.

Την περασμένη εβδομάδα η νέα διευθύντρια ενημέρωσης της ΕΡΤ3, Σύνθια Σάπικα η οποία περίμενε επί 90 ολόκληρες ημέρες τον διορισμό της, είδε την εκπομπή της «ΤΡΙΤΟλογίες» να εντάσσεται στο πρόγραμμα του ERTnews, προφανώς στο πλαίσιο της συλλήβδην ένταξης όλων των δημοσιογραφικών εκπομπών στο ενημερωτικό σταθμό του Οργανισμού.

Και το ερώτημα που προκύπτει είναι: Δεν το ήξεραν αυτό ο γενικός διευθυντής της ΕΡΤ3, Φίλιος Στάγκος ή ο Άγγελος Κάλλης προϊστάμενος Υποδιεύθυνσης προγράμματος της Γενικής Διεύθυνσης της ΕΡΤ3 όταν ανέλαβε πρόσφατα τα καθήκοντά της και γιατί δεν την ενημέρωσαν εγκαίρως;

Η απόφαση αυτή πάντως κλόνισε τους δημοσιογράφους και εργαζόμενους στη Θεσσαλονίκη οι οποίοι και ορθώς σκέφτηκαν ότι «αν αυτοί οι αιφνιδιασμοί έγιναν προς τη διευθύντρια ενημέρωσης, έρχονται και για αυτούς πιο δυσάρεστες εκπλήξεις».

H υποβάθμιση του ρόλου και της αποστολής της ΕΡΤ3 στην ενημέρωση, τον πολιτισμό και την ψυχαγωγία, αναδείχθηκε από τους ομιλητές που πήραν μέρος στην πρόσφατη εκδήλωση ενημέρωσης που διοργάνωσε η Ένωση Συντακτών Μακεδονίας-Θράκης για το παρόν και το μέλλον την ΕΡΤ3.

Στην  εκδήλωση ήταν παρόντες διάφοροι εκπρόσωποι της πολιτικής ζωής (Σωκράτης Φάμελλος, Χρήστος Γιαννούλης, Κυριακή Μάλαμα Νικόλαος Παπαδόπουλος, ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ Λάζαρος Κυρίζογλου, οι νέοι δήμαρχοι Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης και Καλαμαριάς Χρύσα Αράπογλου) αλλά αυτό που έχει αξία είναι ότι ο βουλευτής της ΝΔ Δημήτρης Κούβελας, που επίσης παραβρέθηκε δήλωσε ότι ήρθε ως Κούβελας και όχι ως μέλος της Ν.Δ. 

Υιός Σαββίδης εναντίον… ιού Ζούλα

«Fire in the heart sends smoke into the head» (η φωτιά στην καρδιά στέλνει καπνό στο μυαλό) υποστηρίζει ο θυμόσοφος βρετανικός λαός, ένα γνωμικό που ταιριάζει «γάντι» στην ψυχολογία του Ιβάν Σαββίδη, ισχυρού άνδρα του ΠΑΟΚ, αλλά και του γιου του, Γιώργου, που είναι μέλος στο Δ.Σ., που βγάζουν καπνούς από τα αυτιά με τα τερτίπια της διοίκησης Ζούλα που άφησε ακάλυπτη δημοσιογραφικά την αναμέτρησης του αγώνα της ΠΑΕ της Βόρειας Ελλάδας με την ομάδα της Άιντραχτ στη Φρανκφούρτη.

Ο λόγος είναι ότι η ΕΡΤ δεν ήθελε να εκταμιεύσει τα έξοδα αποστολής δημοσιογράφων και επειδή η ΠΑΕ ΠΑΟΚ πολύ απλά δεν δέχθηκε να τα καλύψει όπως κάνουν οι ΠΑΕ Ολυμπιακός και ΠΑΕ ΠΑΟ που βάζουν δημοσιογράφους στα τσάρτερ με τα οποίας ταξιδεύουν οι ποδοσφαιριστές τους.

Κατά την προσφιλή της πρακτική, η διοίκηση της ΕΡΤ προτρέπει τους αθλητικογράφους της να ζητούν από τις ΠΑΕ ή ΚΑΕ να καλύψουν τις δαπάνες μετακίνησής τους για τις μεταδόσεις αθλητικών διοργανώσεων, εγείροντας θέμα ανεξαρτησίας και εγκυρότητας της δημοσιογραφικής εργασίας και άρα της ενημέρωσης.

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ξεμπροστιάζει την ΕΡΤ με επιστολή την οποία υπογράφει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Μάκης Γκαγκάτσης. «Με την παρούσα, διαμαρτυρόμαστε έντονα για την παράλειψη (;) της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης να στείλει απεσταλμένο στη Φρανκφούρτη, για τον, ιστορικής σημασίας, αγώνα του ΠΑΟΚ εναντίον της EINTRACHT FRANKFURT.

Μας φαίνεται αδιανόητο και αδικαιολόγητο, την ημέρα μάλιστα που η Δημόσια Ραδιοτηλεόραση έχει απεσταλμένους στους εκτός έδρας αγώνες των Ολυμπιακού (στη γειτονική Freiburg) και Παναθηναϊκού (στο Villareal της Ισπανίας), να αγνοείτε προκλητικά την προσπάθεια της πιο επιτυχημένης, στους ευρωπαϊκούς θεσμούς, ελληνικής ομάδας.

Θεωρούμε ότι δεν χρειάζεται καν να επιχειρηματολογήσουμε περισσότερο για την αδικία απέναντι στους εκατοντάδες χιλιάδες βορειοελλαδίτες ή και ομογενείς, που ένιωσαν ξανά ως πολίτες Β’ κατηγορίας στα δικαιώματα, ενώ λογίζονται ως ισότιμοι στις οικονομικές τους υποχρεώσεις απέναντι στην Δημόσια Ραδιοτηλεόραση.

Άλλωστε σας έχει καταγγελθεί από το συνδικαλιστικό όργανο των δημοσιογράφων σας ήδη, ως μια σημαντική και απαράδεκτη παράλειψη. Θα περιμέναμε μια δημόσια απολογία, ως ελάχιστη ένδειξη σεβασμού απέναντι στον ΠΑΟΚ και τους φιλάθλους του, ωστόσο τόσες μέρες δεν πράξατε ούτε έστω αυτό.

Επιφυλασσόμενοι κάθε νομίμου δικαιώματός μας, σας ενημερώνουμε ότι σταματούμε κάθε χειρονομία καλής θέλησης απέναντι στα συνεργεία της ΕΡΤ και θα διαπιστεύουμε στο εξής μόνο όσους είμαστε εκ του νόμου υποχρεωμένοι να διαπιστεύσουμε. Δυστυχώς, είναι πολλά πια τα σημάδια πως αντιμετωπίζετε τον ΠΑΟΚ ως ξένη ομάδα, πράγμα που δεν θα επιτρέψουμε στο εξής».

Εξάλλου η ΕΣΗΕΑ, σε πρόσφατο ψήφισμα της, αναφέρεται σε αυτή την ΕΡΤική πρακτική με έντονη ανησυχία και διαμαρτυρία:

«Βρίσκεται σε εξέλιξη συρρίκνωση και απαξίωση του αθλητικού προγράμματος της ΕΡΤ, κυρίως στην ιστορική ΕΡΑ ΣΠΟΡ. Είναι αδιανόητο η διοίκηση της ΕΡΤ να κατευθύνει τους δημοσιογράφους να ζητούν από τις ΠΑΕ ή ΚΑΕ την κάλυψη των εξόδων μετακίνησής τους για μεταδόσεις αθλητικών διοργανώσεων». Δεν έχει άλλωστε περάσει πολύς καιρός από την διεξαγωγή του Παγκοσμίου Κυπέλλου Κολύμβησης, στην Αθήνα και για την τηλεοπτική κάλυψη του ο πρόεδρος της ΚΟΕ, Κυριάκος Γιαννόπουλος, κατήγγειλε ότι η ΕΡΤ ζήτησε χρήματα.

Πιέζεται η Dimera του Ιβάν Σαββίδη

«Όλα έχουν ένα τέλος, εκτός από το λουκάνικο που έχει δύο» λέει μια γερμανική παροιμία – και εκτός από το Open (λέμε εμείς) που έχει πολλά, όσα θέλουν οι διαδρομιστές των δημοσιογραφικών γραφείων που βλέπουν το κανάλι, ξανά και ξανά – σχεδόν εμμονικά – να βάζει τελεία στην επένδυση του Ρωσοπόντιου επιχειρηματία στο μηντιακά στην Ελλάδα.

Η αλήθεια είναι ότι το αρχικό επενδυτικό sprint του Ιβάν στα media (SDNA, «Έθνος», «Ημερησία», Open) μετατράπηκε σε έναν αργόσυρτο κουρασμένο μετ’ εμποδίων μαραθώνιο δίνοντας αρκετή τροφή για gossip και γαργαλώντας τα ένστικτα περιέργειας των παραμηντιακών στηλών.

Έχουν ακουστεί μυθικά για τα σημερινά δεδομένα ποσά τα οποία υποτίθεται ότι ζητάει ο επιχειρηματίας που πασχίζει να κρατήσει εν ζωή ένα κανάλι χρίζοντας ανάδοχο τον Νίκο Κοκλώνη της Βarking Well Media.

Από τον έλεγχο των ορκωτών λογιστών της Grant Thornton Greece επί των οικονομικών καταστάσεων της Dimera Εκδοτική με συνδεδεμένη εταιρεία τη Ραδιοτηλεοπτική του Open προκύπτει ότι οι φορολογικές υποχρεώσεις της Εταιρείας δεν έχουν εξεταστεί από τις φορολογικές αρχές για τις χρήσεις 2017 έως και 2022.

Ως εκ τούτου τα φορολογικά αποτελέσματα των χρήσεων αυτών δεν έχουν καταστεί οριστικά.

«Η εταιρεία δεν έχει προβεί σε εκτίμηση των πρόσθετων φόρων και των προσαυξήσεων που πιθανόν καταλογιστούν σε μελλοντικό φορολογικό έλεγχο και δεν έχει σχηματίσει σχετική πρόβλεψη για αυτή την ενδεχόμενη υποχρέωση.»

Ωστόσο διατυπώνουν «ουσιώδη αβεβαιότητα που σχετίζεται με τη συνέχιση της δραστηριότητας της εταιρείας και εφιστούν την προσοχή επί των χρηματοοικονομικών καταστάσεων στην οποία περιγράφεται ότι το σύνολο των Ιδίων Κεφαλαίων της Εταιρείας, κατά την 31 Δεκεμβρίου 2022 έχει καταστεί μικρότερο του ½ του μετοχικού της κεφαλαίου ως απόρροια των συνεχιζόμενων ζημιών των τελευταίων ετών, και ως εκ τούτου συντρέχουν οι προϋποθέσεις της παρ.4 του άρθρου 119 του Ν.4548/2018».

Σε επίπεδο αποτελεσμάτων, οι βασικές μεταβολές των κονδυλίων της κατάστασης αποτελεσμάτων χρήσης, έχουν ως εξής: 

  • Κύκλος εργασιών σημαντική μείωση σε σχέση με το 2021, κατά € 19.807,05 
  • Κόστος πωλήσεων σημαντική αύξηση σε σχέση με το 2021, κατά € 249.008,67 
  • Μικτό αποτέλεσμα μείωση σε σχέση με το 2021, κατά € 268.815,72 
  • Αποτελέσματα προ τόκων και φόρων σημαντική μείωση σε σχέση με το 2021, κατά € 335.923,43 
  • EBITDA σημαντική μείωση σε σχέση με το 2021, κατά € 340.648,64
  • Η Εταιρεία κατά τη χρήση 2022 απώλεσε το σύνολο σχεδόν του κύκλου εργασιών της καθώς ήδη από τον Νοέμβριο του 2020 σταμάτησε να διαχειρίζεται τις ιστοσελίδες imerisia.gr & ethnos.gr και δραστηριοποιείται στην παροχή υπηρεσιών διαφήμισης ενώ επιχειρεί να δραστηριοποιηθεί στον τομέα της παραγωγής οπτικοακουστικού περιεχομένου.
  • Κατά την 31η Δεκεμβρίου 2022 το σύνολο των Ιδίων Κεφαλαίων της Εταιρείας, έχει καταστεί κατώτερο από το μισό (1/2) του μετοχικού της κεφαλαίου και ως εκ τούτου συντρέχουν οι προϋποθέσεις της παρ.4 του άρθρου 119 του Ν. 4548/2018.

Ουδείς αναντικατάστατος: Τα σενάρια για τον διάδοχο του Αυτιά στον ΣΚΑΪ

Ένα από τα σενάρια που έχουν πέσει στο τραπέζι από τον ΣΚΑΪ για την κάλυψη του κενού που θα αφήσει απερχόμενος ο Γιώργος Αυτιάς στις 9 Μαΐου για να διεκδικήσει την ψήφο των πολιτών για της Ευρωεκλογές είναι οι «Δεκατιανοί» να κάνουν εσωτερική μετακίνηση, με τον Γιάννη Πιτταρά και τον Γιώργο Γρηγοριάδη από τις 10:00 να αρχίζουν στις 5:30. Και, αντίστοιχα, το «Γεια σου» της Μαρίας Μπακοδήμου να βγαίνει στον αέρα στις 10:00 αντί για 11:45.

Παράλληλα έχει πέσει πρόταση να βολιδοσκοπηθεί ο Δημήτρης Κοτταρίδης που παρουσιάζει το πρωινό του Σαββατοκύριακου στην ΕΡΤ ως συμβασιούχος. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα αναζητηθεί και γυναίκα συμπαρουσιάστρια.

Η επόμενη ημέρα της κερδοφόρας εταιρείας της Μενεγάκη στη μετά Mega εποχή 

Τζίρο μικρού καναλιού πραγματοποιεί η εταιρεία της Ελένης ΜενεγάκηWinner IKE η οποία ανήκει κατά 95% στην 54χρονη τηλεπαρουσιάστρια με το υπόλοιπο 5% να κατέχει η Γεωργία Μπιθικότζη.

Ο κύκλος εργασιών το 2022 ανήλθε σε 2.391.789,51€ και τα αποτελέσματα προ φόρων σε 2.324.600,07€.

Η εταιρεία πραγματοποίησε κέρδος χρήσης 1.897.734,80€, και η φορολογική της υποχρέωση ανήλθε σε 426.865,27€.

Το τακτικό αποθεματικό της χρήσης 2022 διαμορφώθηκε σε 386.960,58€ και το αποτέλεσμα εις νέο της χρήσης σε 1.510.774,22€.

Πάντως η εταιρεία που διατηρεί προσωπικό 5 ατόμων λειτουργεί και μόνη της χωρίς να χρειάζεται να συνδεθεί με κάποιο κανάλι. 

To «κόλλημα» με το SD και η επένδυση σε HD που σαπίζει στα κανάλια

Τι κι αν έχουν επενδύσει οι καναλάρχες στο προχωρημένο καθεστώς εκπομπής σε HD (υψηλή ευκρίνεια).

Τι κι αν ο Διονύσης Παναγιωτάκης αγοράζει εξοπλισμό νέας γενιάς για το περιφερειακό ONE;

Η Ελλάδα παραμένει ουραγός στο θέμα αυτό εδώ και 5 χρόνια κολλημένη στο Standard Definition ενώ οι γείτονες έχουν ήδη περάσει στο High Definition.

Αποεπενδύουν από το ψυχαγωγικό Ραδιόφωνο Νίκος Χατζηνικολάου – Ανδρέας Κουρής 

Λίγες ημέρες μετά την πώληση του ψυχαγωγικού  Ρ/Σ Ελληνικός 93.2 στην εταιρεία «HP Radio Μονοπρόσωπη Ι.Κ.Ε.» του Politis Group, συμφερόντων Χάρη Πολίτη, μεταφέρθηκε στο «χαρτοφυλάκιο» του επιχειρηματία και ο ομώνυμος σταθμός της Θεσσαλονίκης με τους Ν. Χατζηνικολάου και Α. Κουρή να μένουν πλέον μόνο με τον ενημερωτικό Real FM στα ερτζιανά. Ωστόσο και η εταιρεία στην οποία ανήκαν οι δύο σταθμοί, «Ράδιο Αθήνα Μονοπρόσωπη Ε.Π.Ε.», κενή περιεχομένου πλέον, απορροφάται από τη «Real Media Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης Α.Ε.» που εκδίδει τη Real News και διαχειρίζεται το Real.gr. 

Όπως αναφέρει το σχέδιο σύμβασης συγχώνευσης μεταξύ των δύο εταιριών, η «Real Media» έχει στους σχεδιασμούς της την επέκταση της δραστηριότητάς της στα ηλεκτρονικά ΜΜΕ, αξιοποιώντας την διείσδυση της απορροφηθείσας εταιρείας στην αγορά. 

Η παρωδία του «Αλυσοδεμένου Ελέφαντα»: Πήραν συνέντευξη από μπαμπά και γιο Μπουχάι ως ΕΡΤ2, αλλά αυτοί θα τη δουν στην ΕΡΤ3

Την περασμένη Παρασκευή έκανε την επανεμφάνισή της η πολιτική εκπομπή «Art Week» της ΕΡΤ2 αλλά… από την ΕΡΤ3.

Η εκπομπή που επιμελείται και παρουσιάζει η Λένα Αρώνη άνοιξε τον νέο κύκλο μεταδόσεων με συνέντευξη του διάσημου Αργεντίνου ψυχίατρου-συγγραφέα Χόρχε Μπουκάι και του γιου του, Ντέμιαν Μπουκάι.

Οι δύο άνδρες πάντως δοκίμασαν μια έκπληξη. Ενώ τους ζητήθηκε συνέντευξη από την ΕΡΤ2 διαπίστωσαν ότι η εκπομπή προβλήθηκε στην ΕΡΤ3 – καθώς έπεσαν πάνω στη διαδικασία «ξηλώματος» του πουλόβερ του ψυχαγωγικού καναλιού της ΕΡΤ για της ανάγκες της απελευθέρωσης της συχνότητας χάριν του ΕΡΤnews.

Δ. Παπαστεργίου: O… exterminator των δημοσιογραφικών trolls

Ρομποτική «αστυνομία» για τα trolls του Διαδικτύου και τα fakenews ετοιμάζει ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου.

Ο νέος Οργανισμός Κυβερνο-ασφάλειας που βρίσκεται σε διαμόρφωση θα «συντονιστεί» με τη νέα ευρωπαϊκή ντιρεκτίβα που θα ενσωματωθεί στο ελληνικό δίκαιο μέχρι τον Οκτώβριο του 2024. 

Οι πειρατές της Κρήτης και το «σεντούκι» της συνδρομητικής

Δεν πρόλαβε καλά-καλά να πέσει και το τελευταίο τουβλάκι από το γκρέμισμα της εγκληματικής οργάνωσης με μέλη πειρατές συνδρομητικής τηλεόρασης με δράση σε περιοχές της Αττικής, της Ηλείας, της Θεσσαλονίκης, της Κοζάνης και κυρίως της Κρήτης, και αμέσως άρχισε να παρουσιάζεται κινητικότητα σε τοπικά καταστήματα που πουλούν σχετικές υπηρεσίες σε Ηράκλειο, Χανιά και Ρέθυμνο.

Μάλιστα σύμφωνα με καταστηματάρχες των παραπάνω περιοχών, η αύξηση του τζίρου τους αγγίζει και το 200%.

«Χρησμός» Κωνσταντίνου Μπογδάνου για το comeback του στη Δημοσιογραφία 

Ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος αποφάσισε να βάλει άνω τελεία στην πολιτική του καριέρα κλείνοντας το πολιτικό του γραφείο, σύμφωνα με ανάρτησή του στα Social Media.

«Τέλος εποχής; Όσο και ξεκίνημα νέας. Οι ιδιότητες αλλάζουν. Οι αρχές και οι αξίες όχι. Αλλιώς δεν είναι αρχές και αξίες» ανέφερε ο πρώην βουλευτής. Μάλιστα ο χρησμός Μπογδάνου προσθέτει:

«Και μην ξεχνιόμαστε. Η ζωή κάνει κύκλους. Ο αγαπημένος T.S. Eliot το έχει θέσει στη βάση του: «Αυτό που ονομάζουμε αρχή είναι συχνά το τέλος. Και το να κάνεις ένα τέλος σημαίνει να κάνεις μια αρχή. Το τέλος είναι από εκεί που ξεκινάμε». Ο δε Arnold το έχει πει επιγραμματικότερα: “I’ll be back.” Ευγνώμων».

Ο Νίκος Αλιβιζάτος «πίσω» από την προσφυγή του ΔΣΑ στο ΣτΕ για τη νέα σύνθεση του ΕΣΡ

Αιτήσεις ακύρωσης κατά των αποφάσεων για την αντικατάσταση και τον ορισμό του προέδρου, του αντιπροέδρου και έξι τακτικών μελών του ΕΣΡ κατέθεσε ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών, υπό τη νομική επίβλεψη του Νίκου Αλιβιζάτου. Σύμφωνα με την επιχειρηματολογία του συνταγματολόγου «οι σχετικοί διορισμοί πραγματοποιήθηκαν από την εκτελεστική εξουσία, κατά παράβαση του άρθρου 101Α του Συντάγματος για την επιλογή των μελών των συνταγματικά κατοχυρωμένων Ανεξαρτήτων Αρχών:

  • χωρίς προηγούμενη διαβούλευση με τα κόμματα για την επίτευξη της συνταγματικά απαιτούμενης ευρύτερης συναίνεσης, και
  • χωρίς τήρηση της προβλεπόμενης αυξημένης πλειοψηφίας τουλάχιστον των 3/5 των μελών της Διάσκεψης των Προέδρων της Βουλής (άρθρο 101Α παρ. 2 του Συντάγματος), αφού η επιλογή των προσώπων έγινε με 16/27 ψήφους, ήτοι με 1 ψήφο λιγότερη από τις ελάχιστες συνταγματικά απαιτούμενες».

Εξάρχου, Μπάκος, Καϋμενάκης: Η εμπιστοσύνη της SuperLeague 2 και η κάθοδος στην Πελοπόννησο

Στο Action 24 των Εξάρχου, Μπάκου, Καϋμενάκη αποφάσισε το Δ.Σ. της Super League 2 να παραχωρήσει τα τηλεοπτικά της δικαιώματα.

Συγκεκριμένα το κανάλι θα προβάλλει δύο παιχνίδια σε κάθε αγωνιστική, ενώ τα υπόλοιπα ματς θα μεταδίδονται από το κανάλι της Super League 2 στο YouTube με συνδρομή.

Από το ποσό που θα εισπραχθεί από τα τηλεοπτικά δικαιώματα έχουν παραιτηθεί οι ΠΑΕ Παναθηναϊκός και ΠΑΟΚ.

Παράλληλα το Action 24 εγκαινιάζει την συνεργασία του με το BEST TV για καθημερινή μετάδοση μέρους του προγράμματός του σταθμού, στην Πελοπόννησο.

Εδώ καράβια καίγονται, η Πόπη αρμενίζει

Τι κι αν γίνεται χαμός στην Αριστερά πέριξ του πλανήτη ΣΥΡΙΖΑ, τι κι αν κλονίζονται οι πρώην σύντροφοί της με τη διάσπαση και την «απόδραση των 11».

Η πρώην εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Πόπη Τσαπανίδου αρμενίζει στην Καραϊβική κάνοντας το όνειρό της πραγματικότητα να διασχίσει με πλοίο τον Ατλαντικό. Και το διασκεδάζει ποστάροντας selfies με φόντο γαλοζοπράσινα νερά με λευκή και ψιλή άμμο.

Σάββατο γλεντάμε: Μετ’ εμποδίων τα γυρίσματα του Χρήστου Φερεντίνου

Το ενδεχόμενο να υπάρξει αναβολή της πρεμιέρας της νέας μουσικής εκπομπής του Χρήστου Φερεντίνου, για το 2024, εξετάζεται στον ΣΚΑΪ.

Η παραγωγή της εκπομπής «Σάββατο γλεντάμε» αντιμετωπίζει ορισμένες προκλήσεις που σχετίζονται με τον φόρτο εργασίας και την κινητικότητα των καλεσμένων την περίοδο προ Χριστουγέννων. 

Νέα θεματική ενότητα από τον ΑΝΤ1+ 

Τη θεματική ενότητα Combat Sports, η οποία περιλαμβάνει σημαντικές διοργανώσεις μαχητικών αθλημάτων στο πλαίσιο του AthensCon, στο Κλειστό Στάδιο Παλαιού Φαλήρου (Taekwondo) παρουσίασε τo ANT1+.

Συγκεκριμένα, ο Sports Content Manger του ομίλου Antenna, Άγγελος Τόμπρος, ανακοίνωσε τη νέα διοργάνωση, τη συνεργασία με το καναδικό κανάλι Fight Network, το οποίο σε 24ωρη βάση θα προβάλλει μαχητικούς αγώνες όπως Bare Knuckle Boxing (BKB), Glory Kickboxing, Konfrontacja Sztuk Walki (KSW MMA), Invicta (ΜΜΑ γυναικών), Impact (Pro-wrestling) και Judo (IJF). 

Η Δέσποινα Μοιραράκη πατάει το… κόκκινο χαλί των Όσκαρ της απογευματινής ζώνης

Στην κορυφή της τηλεθέασης βρέθηκε η απογευματινή ζώνη του Star και οι εκπομπές της «Cash or Trash» και «Τροχός της Τύχης», τόσο τις καθημερινές όσο και τα Σαββατοκύριακα του Νοεμβρίου.

Ειδικότερα, η εκπομπή «Cash or Trash» με παρουσιάστρια τη Δέσποινα Μοιραράκη, από Δευτέρα έως Παρασκευή, ήταν πρώτη, στη ζώνη της, σημειώνοντας μερίδια τηλεθέασης 15,1% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 16,2% στο γυναικείο κοινό 18-54.

Επιπλέον, ο «Τροχός της Τύχης» με παρουσιαστή τον Πέτρο Πολυχρονίδη, από Δευτέρα έως Κυριακή, ήταν πρώτος, στη ζώνη του, σημειώνοντας μερίδια τηλεθέασης 19,2% στο σύνολο κοινού, 15,5% στο δυναμικό κοινό 18-54, 17,9% στο σύνολο του ανδρικού κοινού και 21,1% στο σύνολο του γυναικείου κοινού

Πότε ξεκινά το Season 2 του Dragons’ Den Greece; 

Μετά την επιτυχία του 1ου κύκλου, που έκλεισε με συνολικές επενδύσεις και συμφωνίες που έφτασαν το 1.117.000€, κάτι που συνέβη για πρώτη φορά στην ιστορία της ελληνικής τηλεοπτικής πραγματικότητας, το «DRAGONS’ DEN GREECE», το επιτυχημένο show επιχειρηματικότητας, έρχεται για 2η σεζόν την Παρασκευή 19 Ιανουαρίου και κάθε Παρασκευή στις 22:30 στον ΑΝΤ1.

Οι 6 καταξιωμένοι Έλληνες επενδυτές, που θα αποτελούν φέτος την ομάδα των DRAGONS, είναι οι: Χάρης Βαφειάς- Πλοιοκτήτης, Λέων Γιοχάη-Tech Επενδυτής, Demetrios Mallios-Iδρυτής Aeon Group, Τάσος Οικονόμου-Επενδυτής, Λιλή Περγαντά- Ιδρύτρια και Πρόεδρος Power Health και Μαρία Χατζηστεφανή-Ιδρύτρια και Πρόεδρος The Rodial Group.

Νέα εταιρεία ΕΝΙΚΑ FAM

Νέα εταιρεία ΕΝΙΚΑ FAM από τον αθλητικογράφο Αλέξανδρο Σόμογλου και την Κωνσταντίνα Μαργαρίτη.

-mononews.gr

Τα Tsipas Blog παρασκήνια είναι δια χειρός Ηλία Τσίπα... είναι πάντα ενυπόγραφα!
Όσα άρθρα δε φέρουν το σκίτσο με την υπογραφή μου, αναρτώνται από την δημοσιογραφική ομάδα του blog ή υπογράφονται από τον συντάκτη τους.