Τι θα πει επιχείρηση; Τα προϊόντα που βγαίνουν στο γήπεδο, στη βιτρίνα και φοράνε την φανέλα της δικής σου ομάδας, να είναι πράγματι ελκυστικά στο κόσμο. Και λοιπόν; Τότε θα φύγουν, θα πουληθούν. Το μαγαζί, το κάθε μαγαζί, που παρουσιάζει τούτη ή την άλλη ομάδα, αυτό τους απασχολεί, για αυτό ενδιαφέρονται. Να πουλάνε. Αυτό είναι που μετράει. Μ΄άλλα λόγια, αν έχει πελατεία, κατά πόσο ζυγίζει.
Κακώς ή καλώς, ευτυχώς ή δυστυχώς, αυτό το κάνει και πολύ πετυχημένα, στην Πάτρα, η μάντρα αυτοκίνητων του Μιχάλη Τσαρούχα. Να, γιατί έχει σηκώσει κεφάλι. Πρωτάθλημα θα πάρει, το κύπελλο, θα κατακτήσει. Τα πούλησε και τα δύο “θηρία”. Από αυτά δεν βλέπουμε ούτε στα μεγάλα μαγαζιά, στις λεγόμενες ”μεγάλες ομάδες”.

