Στον καιρό της μετάλλαξης «Όμικρον», οι αθηναϊκές πίστες, τους δύο τελευταίους μήνες, βιώνουν μεγάλες στιγμές. Παρασκευή και Σάββατο, αλλά και την Τρίτη και την Πέμπτη, οι ουρές έξω από τα νυχτερινά κέντρα, φανερώνουν την επιθυμία του κόσμου να ακούσει τον Αργυρό, τον Οικονομόπουλο, τον Βέρτη, τον Μαζώ, τον Ρέμο, τον Φέρρη, τον Κιάμο, την Ζευγαρά, και εσχάτως τον Γιώργο Σαμπάνη. Ήταν αυτός που άνοιξε τελευταίος, αφού νόσησε με κορωνοϊό, όπως και ο Νίκος Βέρτης που δεν εμφανίστηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο και ανάρρωσε με ήπια συμπτώματα καθότι εμβολιασμένος όπως και ο Σαμπάνης.
Στην παραλία, ο Κωνσταντίνος Αργυρός βγάζει προς τα έξω όλη την δυναμική των τελευταίων του επιτυχιών, έχοντας δίπλα του την την εκρηκτική Ελένη Φουρέϊρα και τον γιο του Γιάννη Πλούταρχου, Γιώργο Κακοσαίο στο «Teatro» του Κώστα Μπερτάκη. Από τα πρώτα κιόλας λεπτά που εμφανίζεται «σαρώνει» την πίστα μέσα σε έναν πόλεμο από λουλούδια που εκτοξεύονται από παντού και ένα κοινό που παραληρεί.
Ο Μπερτάκης απολαμβάνει τον θρίαμβο του Αργυρού αλλά κάθε βράδυ κινείται μεταξύ «Teatro» και «Φαντασίας» εκεί όπου ο Νίκος Οικονομόπουλος τραγουδάει με φόρα «Από έρωτα δεν πέθανε κανείς».
Στο μαγαζί που «πάει τρένο» όπως έλεγε αντίπαλος επιχειρηματίας δεν πέφτει καρφίτσα κι αυτό συμβαίνει επειδή ο καλός τραγουδιστής φέτος είναι πιο επικοινωνιακός από ποτέ. Κάνει ένα παιχνίδι με τον κόσμο και όλο αυτό είναι ένα συν ακόμα στο πρόγραμμα που ηγείται και στο οποίο έχει μαζί του τον Πέτρο Ιακωβίδη και την Ήβη Αδάμου.
Σε ότι αφορά το ανακαινισμένο Κέντρο Αθηνών, φέτος είναι η χρονιά του, λένε όσοι πήγαν στο πρόγραμμα του Γιώργου Μαζωνάκη. Ο επιχειρηματίας Γιάννης Τσακουμάκος, έκανε κίνηση-ματ και ο Μαζώ θριαμβεύει παίρνοντας όλο το βάρος πάνω του, κρατώντας όλο τον κόσμο όρθιο στους καναπέδες. Χωρίς μπαλέτα και με τον Γιώργο Λιβάνη να διεκπεραιώνει άψογα τον ρόλο του δεύτερου ονόματος που κρατάει ζεστό το κοινό πριν βγει το παιδί της νύχτας, ο Μαζωνάκης με αυτή την μοναδική αισθητική που τον διακρίνει «ισοπεδώνει» κυριολεκτικά το μαγαζί.
Στα υπόλοιπα και είναι δύο, μαγαζιά του Γιάννη Τσακουμάκου : Στο μικρό και με σαφή στόχο να προσελκύει τους λίγους έχοντες Room, στο Κολωνάκι, ο Διονύσης Σχοινάς, συνεχίζει την μοναχική διαδρομή, που έχει χαράξει εδώ και χρόνια.
Και στο «Estate», εξακολουθεί να υπάρχει το σχήμα έκπληξη της χρονιάς με τον Τριαντάφυλλο και τον Κωνσταντίνο Παντελίδη πρώτα ονόματα, να προσπαθούν να σηκώσουν το βάρος μιας πίστας, στην οποία έχουν τραγουδήσει ο Σάκης Ρουβάς, ο Στέλιος Ρόκκος και η Έλενα Παπαρίζου. Ήδη πολλοί στοιχηματίζουν στο κατά πόσο θα αντέξει το συγκεκριμένο σχήμα μετά τις γιορτές, όταν θα γίνει και ο απολογισμός για την μετάλλαξη «Όμικρον» στο έμπα της νέας χρονιάς.
Ο Γιώργος Σαμπάνης έσυρε τελευταίος τον χορό, αφού νόσησε την εβδομάδα της προγραμματισμένης πρεμιέρας του στο «Έναστρον» του Κώστα Ματσίκα στο γνωστό ύφος που έχει επιβάλλει τα τελευταία χρόνια. Εκτός από τις δικές του επιτυχίες κάνει και ένα πολύ δυνατό δεύτερο πρόγραμμα ερμηνεύοντας από Ρέμο μέχρι Μητροπάνο με μια άνεση που εκπλήσσει. Συνεπικουρούμενος από τον Snik που έχει το κοινό του και την Τζόζεφιν βγαίνει με την άνεση του σταρ που γράφει εξαιρετικά τραγούδια και τα δίνει όλα.
Η πολυαναμενόμενη επιστροφή του Αντώνη Ρέμου έχει συζητηθεί πολύ, ίσως επειδή αυτή την φορά η επανεκκίνηση δόθηκε σε έναν καινούργιο χώρο, που άφησε με το στόμα ανοιχτό όσους έχουν πάει. Ο Ηλίας Μαροσούλης και ο Άγγελος Κοταρίδης γκρέμισαν την ιστορική «Ιερά Οδό» στα εξ ων συνετέθη για να γεννηθεί το «NΟΧ»-σημαίνει νύχτα στα Λατινικά-ένα stage που πολύ δύσκολα συναντάς στην Ελλάδα με μια αισθητική που παραπέμπει σε χώρους τους εξωτερικού.
Έργα τέχνης, βελούδινοι καναπέδες και μια αμφιθεατρική αρχιτεκτονική που επιτρέπει σε όλους να βλέπουν την πίστα συμπράττουν με φοβερά ηχητικά συστήματα και φωτισμούς που κόστισαν πάρα πολλά. Ο Ρέμος προσπάθησε φέτος να παρουσιάσει ένα πρόγραμμα αλλιώτικο από αυτά τα καθιερωμένα που υπάρχουν στην Αθηναϊκή νύχτα και εν πολλοίς το κατάφερε.
Πριν από αυτόν ο μαέστρος του Κώστας Μηλιωτάκης ταξιδεύει τους θαμώνες σε ένα μοντέρνο μουσικό μονοπάτι με την άρπα του και τα beat ενός dj ενώ σε ένα τεράστιο video wall εικόνες από διάφορα μέρη εναλλάσσονται. Πάντως δίνεται μάχη για τα έξι πρώτα τραπέζια του μαγαζιού, ειδικά από την στιγμή που ο Αντώνης έχει πολλούς φανατικούς θαυμαστές που είναι ηχηρά ονόματα του επιχειρείν και της ναυτιλίας.
Η εντυπωσιακή Τάνια Μπρεάζου είναι καλή, αλλά όλοι κακά τα ψέμματα περιμένουν τον Αντώνη που στο πρώτο του πρόγραμμα λέει μόνο Ρέμο. Στο δεύτερο «γκρεμίζει» το μαγαζί και «πνίγεται» στα λουλούδια που εκτοξεύονται κατά ριπάς από τα πρώτα τραπέζια, ερμηνεύοντας από δικά του μέχρι Στράτο Διονυσίου και Νότη Σφακιανάκη. Στις 26 Δεκεμβρίου εγκαινιάζει και τις Κυριακές συνεπικουρούμενος από τον Βασίλη Τσιλιχρήστο, κάτι που σημαίνει ότι θα βρεθεί απέναντι στον Νίκο Βέρτη με ότι αυτό συνεπάγεται.
Ξαναγυρνάμε στην Παραλιακή. Εκεί που στο Romeo, ο Θοδωρής Φέρρης σου λέει “μην σκέφτεσαι, ζήσε τη στιγμή”. Πάει άκοπα, με σβηστές τις μηχανές και χωρίς καμία διαφήμιση. Πλέον, καθημερινότητα. Πάει έτσι εδώ και δύο χρόνια. Έχει και υποστηρικτική όλο και πιο σοβαρό, όλο και πιο δυνατό, μπορείς να πεις για την Κατερίνα Λιόλιου. Το όλο έργο, χρεώνεται στον επιχειρηματία Μανώλη Μούτσο και τον συνεργάτη του, Χρήστο Βαρδάλο.
Στο Μαρούσι, η ιστορική «Αυτοκίνηση» ξαναμπήκε στο κόλπο. Με δουλειά, δουλειά, δουλειά, κλείνουμε τα αυτιά σε ότι ακούγεται.. Αφού πρώτα ανακαινίστηκε από την κορυφή έως τα νύχια, «έδεσε» στο σχήμα, την διαχρονική και μοναδική Καίτη Γαρμπή, τον σοβαρό και με συμπάθειες πολλές Χρήστο Μενιδιάτη, ενώ μαζί τους είναι οι «πάμε πάρτη τώρα» Αλκατράζ. Και είναι γεμάτοι και τις δύο ημέρες, Σάββατο και Κυριακή από τις εννέα.
Λίγο πιο δίπλα, στο Cabaret (πρώην Gotham), ο Νίκος Απέργης, μόλις το Σάββατο, έκανε πρεμιέρα και η οποία ήταν πραγματικά, φαντασμαγορική! Μαζί του βλέπουμε στη σκηνή και τον Ηλία Μπόγδανο και την Αντωνία Καούρη, δύο φωνές που επίσης έχουν αγαπηθεί από το κοινό και παρουσιάζουν ένα πρόγραμμα που ξεσηκώνει.
Ξεκάθαρα, αναμφίβολα, δίχως καμία σκέψη στο πίσω μέρος του μυαλού, ο Νικηφόρος συγκαταλέγεται στους πολύ μεγάλους κερδισμένους. Της πρώτης χειμερινής σεζόν στη νύχτα, στη μετά Lockdown εποχή. Γιατί ο covid είναι εδώ και θερίζει. Όταν ανακοινώθηκε ότι θα είναι στο Voodoo τις Παρασκευές, πολλοί είπαν «Έλα μώρε, εντάξει τώρα». Σήμερα, οι ίδιοι, βάζουν κονέ, τηλεφωνούν σε αυλικούς του, μπας και καταφέρουν να κλείσουν τραπέζι, για να τον δουν. Όχι όμως στο Voodoo, στο διπλανό, το «Φωταέριο», που θα είναι εκεί, μόνο για τα Χριστούγεννα, που θα μετονομαστεί σε «Voodoo Live Stage».
«Στο Ω κάνουμε πρωταθλητισμό, στόχος να κλείσουμε τελευταίοι», δήλωσε ο Γιώργος Γιαννιάς στο Tsipas Radio. Συνυπάρχει με τον Γιώργο Παπαδόπουλο, την Χριστίνα Σάλτη και τον Κώστα Ορφανίδη.
Στο Frangelico, o Χρήστος Χολίδης, με την Άντζελα Δημητρίου, βάζουν «Φωτιά στα Σαββατόβραδα».
Άφησε πίσω τα παλιά, πήγε στο πιο μοντέρνο, με Σάκη Αρσενίου και Γιώργο Δασκουλίδη και ανέβηκε κατηγορία το Bodega στο Μπουρνάζι. Ειδικά, το κόλπο με τις Τρίτες, μεγάλο γκελ σημειώνει.
Συνεχίζω με το κουμπιουτεράκι στο χέρι. Κάνω υπολογισμούς και βγάζω το αποτέλεσμα. Ψυχή δεν κυκλοφορεί τις Τετάρτες, μεταξύ Ελληνικού και Γλυφάδας, και οι εμφανίσεις του Πάνου Καλίδης στο Galea, γίνονται ανάρπαστες, sold out. Αυτό, σημαίνει τεράστια νίκη. Αυτό σημαίνει πρόκριση για το επόμενο project.
Ενώ η εντυπωσιακή Θέλξη, ετοιμάζεται σύμφωνα με πληροφορίες, για ένα come back, με τις πλάτες του Γιάννη Βουτυράκου.
Πρέπει να το ομολογήσουμε. Το Lido, στο Κολωνάκι, με Γιώργο Τσαλίκη και Μανώλη Κονταρό, τα βαριά πυροβλικά, δεν το περίμενε κανείς. Τι κάνει; Παπάδες. Είναι ένα εκατομμύριο φορές καλύτερο απ’ όσο το περίμενε, ακόμα και ο πιο φανατικός οπαδός του. Και τώρα, βλέπουν πως “γέννησε” και αδερφάκι, το Sarlo. Το οποίο είναι για όλη μέρα και παρουσιάστηκε το Σάββατο.
Το μεγάλο πανεπιστήμιο, από τότε που γεννήθηκε η νύχτα ! Το Posidionio. Τραγουδούν σε αυτό.. Ο «δικός» μας ο Πάνος Κιάμος. Και δεν είναι ο μόνος. Έχει προσθέσει στη μηχανή του, τον Αναστάσιο Ράμμο, την Έλενα Τσαγρινού και την Τάνια Καρρά. Έγινε το σχήμα, με την μεγαλύτερη διάρκεια, στην μετά lockdown νύχτα. Έφτασε τους 6 μήνες σερί, κανένα άλλο τόσο. Ξεκίνησε καλοκαίρι και φτάσαμε Δεκέμβρη.
Αμέτρητες επιτυχίες στη σκηνή του Βοτανικού, όπου τον φετινό χειμώνα εξελίσσεται η απόλυτη διασκέδαση με τους δύο καλλιτέχνες, που έχουν σταθεί η αφορμή για ν’ αγαπήσουμε το καλό λαϊκό τραγούδι και όχι μόνο. Σταμάτης Γονίδης και Νίκος Μακρόπουλος, κάθε Παρασκευή και Σάββατο… μαγεύουν!
Συνεχίζω με το Tokyo Theater Athens. θα τολμήσω να το πω… Eν μέσω πανδημίας, από τον Γιάννη Βουτυράκο, έγινε να τρίβεις τα μάτια σου, ο βασιλιάς του κλαμπ, σίγουρα στην Ελλάδα και στο top 5 της Ευρώπης, είναι η κραυγαλέα απόδειξη για το πόσο τεράστια έχει στον άνθρωπο το να μη σταματάς να ονειρεύεσαι.
Και κλείνω με τον “μια κατηγορία μόνος του”, τον απαραίτητο, Νίκο Βέρτη. Ανοίγει όποτε θέλει το υπερθέαμα, το πολυθεματικό Yton, είτε φθινόπωρο, είτε χειμώνα, είτε άνοιξε, είτε καλοκαίρι. Όποτε γουστάρει, όποτε έχει κέφι. Και πάντα, δεν είναι απλά γεμάτος, αλλά και μαζεύει τον περισσότερο κόσμο. Γύρω στα δύο χιλιάδες κεφάλια.