Ή αλλιώς η ταύτιση των Μέσων με τους ιδιοκτήτες τους και θύμα τη δημοσιογραφία.
Η απορία προέκυψε βλέποντας το εξαιρετικό (όπως πάντα) σκίτσο της Εφης Ξένου στα “ΝΕΑ” που αποτυπώνει με το θαυματουργό πενάκι της τον Κυριάκο Μητσοτάκη με κασκόλ του ΠΑΟΚ. Και το πρόβλημα εν προκειμένω δεν είναι η λανθασμένη πληροφορία για τα πραγματικά ποδοσφαιρικά αισθήματα του πρωθυπουργού που ως γνωστόν είναι Ολυμπιακός (και όχι ΠΑΟΚ)! Μάλιστα υπάρχει και σχετική φωτό του Κυριάκου Μητσοτάκη (την περίοδο που ήταν απλός βουλευτής της ΝΔ) με κασκόλ των ερυθρολεύκων (μια απλή αναζήτηση στο Google αρκεί για να το επιβεβαιώσει). Ούτε φυσικά το πρόβλημα είναι τα φίλαθλα γούστα του πρωθυπουργού. Δικαίωμα του να είναι ό,τι ομάδα θέλει! Το πρόβλημα είναι η ταύτιση των Μέσων με τους ιδιοκτήτες τους, με θύμα τη δημοσιογραφία!

Με άλλα λόγια για τα Μέσα του Μαρινάκη ο Μητσοτάκης είναι ΠΑΟΚτζής και η ΠΑΕ Ολυμπιακός τον κατηγορεί ότι εκβιάζεται και χαϊδεύει την παρανομία… Ενώ για τα Μέσα του Σαββίδη η κυβέρνηση Μητσοτάκη με την τροπολογία που ψήφισε στη Βουλή χαρίζει το πρωτάθλημα στον Ολυμπιακό!
-enimerosi24.gr