Hermes, Gucci, Louis Vuitton: Ο “μυστικός πόλεμος” των πιο διάσημων brands

Οι καταναλωτικές συνήθειες σε διάσημα brands ως φαίνεται σπάνια αλλάζουν. Αυτό καταδεικνύουν τα στοιχεία πωλήσεων των πολυτελών οίκων το τρίτο τρίμηνο καθώς οι καταναλωτές δεν σταμάτησαν να ξοδεύουν σε επώνυμα brands.

Louis Vuitton, Christian Dior, Gucci, Hermes προσέλκυσαν και πάλι το ενδιαφέρον των καταναλωτών παρά την κρίση που προκάλεσε η πανδημία.

…διά χειρός Hλία Τσίπα

Mάλιστα από τα στοιχεία των πωλήσεων προκύπτει ότι οι πιο εύποροι καταναλωτές αγοράζουν ακριβότερα αγαθά από ό,τι πέρυσι.

Η τάση αυτή εξηγεί το Bloomberg οφείλεται στο γεγονός πως κάποιες καταναλωτικές δαπάνες προέρχονται από πόρους που συσσωρεύθηκαν κατά τη διάρκεια του lockdown.

Και μπορεί οι καταναλωτές μπορεί να αποφασίσουν να αγοράσουν λιγότερα, παρόλα αυτά στοχεύουν σε καλύτερα προϊόντα και συνεπώς συνήθως πιο ακριβά.Το κλίμα που δημιουργήθηκε ευνόησε κατά κύριο λόγο την Hermes, η οποία αποτελεί την πρώτη εταιρεία του κλάδου που επέστρεψε στην αύξηση των πωλήσεων το τρίτο τρίμηνο. Η κατασκευάστρια εταιρεία τσαντών ενισχύθηκε επίσης από το γεγονός ότι εξαρτάται λιγότερο από τις τουριστικές δαπάνες, οι οποίες αντιπροσωπεύουν περίπου το 20% των πωλήσεων παγκοσμίως.Στον αντίποδα, η Gucci δεν βγαίνει αλώβητη από τον “μυστικό πόλεμο” των διάσημων brands. Ενδεικτικά, η Gucci είδε τις πωλήσεις της -εξαιρουμένων των συναλλαγματικών διακυμάνσεων- μειώθηκαν κατά 8,9% το τρίτο τρίμηνο.Άλλοι πολυτελείς, αλλά σαφώς μικρότεροι οίκοι, φαίνεται να αντιμετωπίζουν ακόμη μεγαλύτερα προβλήματα. Ο οίκος Salvatore Ferragamo, για παράδειγμα, δεν έχει δημοσιεύσει καν στοιχεία των πωλήσεων του για το τρίτο τρίμηνο, καθώς οι προσπάθειες ανάκαμψης του ιταλικού οίκου έχουν επηρεαστεί από την πανδημία.Από την άλλη πλευρά,  η Ferragamo αρνείται “πεισματικά”  να προχωρήσει σε πώληση μετοχών παρά τις φωνές που πιέζουν προς αυτή την κατεύθυνση.Εξάλλου, η θετική πορεία των μεγάλων εταιρειών αναμένεται να δυσκολέψει τις μικρότερες εταιρείες να προσελκύσουν τους πλουσιότερους καταναλωτές, χωρίς βέβαια να αποκλείεται το σενάριο οι καταναλωτές επιστρέψουν στον πειραματισμό όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν.

-banks.com.gr

Τα Tsipas Blog παρασκήνια είναι δια χειρός Ηλία Τσίπα... είναι πάντα ενυπόγραφα!
Όσα άρθρα δε φέρουν το σκίτσο με την υπογραφή μου, αναρτώνται από την δημοσιογραφική ομάδα του blog ή υπογράφονται από τον συντάκτη τους.