Τι έδειξαν οι πρώτες εξετάσεις του Romeo

Θοδωρής Φέρρης - Κατερίνα Λιόλιου

Δεν είναι νυχτερινά ορθό να κρίνεται μια ομάδα από ένα ματς. Πολύ περισσότερο από το πρώτο της καινούργιας σαιζόν. Έλα, όμως, που η ιδιαιτερότητα του εκβιάζει να βγάλουμε τα πρώτα κιόλας συμπεράσματα για τo Ρομέο, τόσο του δυνατού και γνωστού πια διδύμου, Φέρρη – Λιόλιου, όσο και της Ανδρομάχη, της Ματίνα Ζάρα και του Γιάννη Γρόση.

Εδώ είμαστε. Πάει για μεγάλα ψάρια Για ψαρούκλα πάει, τουτέστιν για πρωτάθλημα. Και μάλλον αυτό που έχει να μας δείξει το Ρομέο του 2021-22, θα το δούμε καλύτερα στα επόμενα ματς. Πήραμε, πάντως, μια ιδέα από το πρώτο διήμερο της σεζόν! Με απόδοση, μάλιστα, που να ντοπάρει τις ελπίδες ότι με το καλημέρα κιόλας, η ομάδα ήδη μπήκε στο ασανσέρ που οδηγεί κατ’ ευθείαν στο ρετιρέ. Και ο κόσμος, που έδωσε το παρόν στη βραδιά, χωρίς τσιγάρο, μόνο με την επίδειξη πιστοποιητικού εμβολιασμού, καθιστοί και με τις απαραίτητες αποστάσεις, ήταν πολύς. Φίλοι και κολλητοί, και με μεγάλους λογαριασμούς.

…διά χειρός Hλία Τσίπα

Ασφαλώς στόχος του Ρομέο είναι η διάρκεια- Να παέι «σβηστά» και ξεκούραστο το επόμενο διμήνο. Στη συνέχεια; Να ανέβει στη σκηνή του Barbarella, στη Θεσσαλονίκη. Αυτή είναι η απόλυτη επιδίωξη για Ρομέο. Τι άλλο καλύτερο!

Συζητάμε κάτι τελευταίο, που μέσα στο νου μου ήρθε. Κάποτε ο Φέρρης ήταν ο τρίτος σε κάποιο σχήμα μεγάλο της Αθήνας. Συμπληρωματικός τραγουδιστής, πάντα. Όμως, για πρώτη φορά, έπιασε άλφα εθνική με αφεντικό τον Χρήστο Βαρδάλο και με την “ειδική” βοήθεια του Μανώλη Μούτσου, μόλις λίγα χρόνια πριν. Ο τραγουδιστής – αφού έπεσε στα χέρια τους και με την σωστή καθοδήγηση- έπιασε για πρώτη φορά, την μεγάλη κατηγορία. Που σημαίνει ότι ανάμεσα στους τρείς, Φέρρης, Βαρδάλος και Μούτσος, υπάρχει καλό κλίμα. Αυτά μετράνε στο γήπεδο και φέρουν το ρυθμό στο παιχνίδι. Και επειδή μιλάμε ελληνικά να διευκρινίσουμε ότι η λέξη ρυθμός προέρχεται από το ρήμα ρέω, δηλαδή ο ρυθμός προϋποθέτει κίνηση. Και κίνηση στη νύχτα σημαίνει ανάπτυξη, όχι οριζόντιο παιχνίδι ή παίζω με την όπισθεν.

Τα Tsipas Blog παρασκήνια είναι δια χειρός Ηλία Τσίπα... είναι πάντα ενυπόγραφα!
Όσα άρθρα δε φέρουν το σκίτσο με την υπογραφή μου, αναρτώνται από την δημοσιογραφική ομάδα του blog ή υπογράφονται από τον συντάκτη τους.