Απορία του Τσίπας Μπλοκ (3)

Αυτονόητο ότι η Αστυνομία βρίσκεται στην υπηρεσία της Κοινωνίας. Δίπλα στις ανάγκες και την προστασία του πολίτη.

Αυτονόητο για όποιον ακολουθεί αυτή την δουλειά.

…διά χειρός Hλία Τσίπα

Ο συγκεκριμένος όμως, γιατί είχε την ανάγκη να το προβάλει, να το διαφημίζει συνεχώς ;

Το Θεωρείτε σωστό, ηθικό, συνετό, ορθό ;

Είναι πρέπον ο αστυνομικός να κοιμάται και να ξυπνάει με τη σκέψη των social media ;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ