Αυτονόητο ότι η Αστυνομία βρίσκεται στην υπηρεσία της Κοινωνίας. Δίπλα στις ανάγκες και την προστασία του πολίτη.
Αυτονόητο για όποιον ακολουθεί αυτή την δουλειά.
Ο συγκεκριμένος όμως, γιατί είχε την ανάγκη να το προβάλει, να το διαφημίζει συνεχώς ;
Το Θεωρείτε σωστό, ηθικό, συνετό, ορθό ;
Είναι πρέπον ο αστυνομικός να κοιμάται και να ξυπνάει με τη σκέψη των social media ;
